Gå til innhold

Noen som vet hva dette er?

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

har lurt litt på hva dette er for noe... sitter oppå høytaler-gittere på høyre side oppi dashbordet... går en gul og en blå ledning fra denne såkalte duppeditten og ned i dashbordet...

ligner litt på en slags "mottaker" eller føler/sensor av noe slag, men finner ikke ut hva den er til...

noen som kan si meg hva dette er?

DCP03317.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en diode fra en alarm... Den som står å blinker hvert sekund eller hva det er i frontruta for å varsle Kjell T. Ring og vennene hans om at den ikke er værd å åpne..;) Hvis du ikke har alarm nå så er det sikkert en tidligere eier som har hatt det..

har selv tenkt det samme, men ser ikke antydning til at det har vært montert noe alarm i bilen... og kablene som sitter på denne sensoren sitter fast nede i dash`n ett sted, så vet ikke helt hva det kan være...

ser ut som at den er ganske så orginal for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en likens i min bil på samme plassering..ingen alarm i min bil..

Kanskje et topphemmelig overvåkninsystem? alacocaina

tror vi blir "overvåket" av FBI via GPS...! :coplight er sånne track-sendere som sitter i bilene våres...! :D

er ikke mottaker for fjernstyrt sentral-lås da mon tro? går jo ann å få kjøpt slik sender til fjernstyrt sentral-lås, men da må det sitte i ett rele i kretsen, men vet ikke om dette er orginalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo! Er ihvertfall det på 850'en.

Les bruksanvisninga gutter :hammer

be my guest, skripis....! bruksanvisninga i 940`n min er på tysk, så da kan du komme å lese for meg, for tysk er ikke mitt sterke språk for å si det sånn... ;)

men men, takk for at dere løste "mysteriet" mitt gutter...! :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider