volvo264 Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 skal bytte ut alt av foringer på mitt nykommende prosjekt med tiden.. ka foringer som er best å mest anbefalt å kjøpe å sette på bilen.. foringer som holder mange år.. har hørt so mykje med deisse foringane, so eg bejynder å bli litt usikker på ka som bør kjøpes å ikkje kjøpes Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 trur de heter superflex de fleste bruker den etter som jeg vet selges på bcb og perdersen racing Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 trur de heter superflex de fleste bruker den etter som jeg vet selges på bcb og perdersen racing okej. er dette nylon foringer eller? har hørt dei ikkje er nåke å satse på? eller ka Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 det er nylon ja. Vet ikke alle bruker de foringen så har desverre ikke prøvd dem selv (satt og vuderte det selv må ha nye foringer til catserstaget på 740'n Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 okidoki..nåken fleir som veit nåke?? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Jeg har Nylonforinger på momentstagene bak på min... Blir veldig stiv.. men de bråker mye... Når jeg kjører over humper o.l. blir det mye "klonking" baki dær! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Jeg har Nylonforinger på momentstagene bak på min... Blir veldig stiv.. men de bråker mye... Når jeg kjører over humper o.l. blir det mye "klonking" baki dær! oki, i see..so nylon foringer er ikkje so verst i grunnen? kor du for kjøpt andre foringer enn superflex foringer? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Har bytta ut alle foringene med superflex foringer fra BCB på min. Ble veldig fast og fin den, blir jo litt "klonking" men det må man tåle... Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Har bytta ut alle foringene med superflex foringer fra BCB på min.Ble veldig fast og fin den, blir jo litt "klonking" men det må man tåle... okidoki..mulig eg satser på superflex foringer eg også.. men har desse foringane lang holdbarhet? tenker då også med litt herjing en gong i blant :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 det de er lagd for Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 okidoki..mulig eg satser på superflex foringer eg også..men har desse foringane lang holdbarhet? tenker då også med litt herjing en gong i blant :D Jeg kjøpte de ikke akkurat for å kjøre som ei bestemor... Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Jeg kjøpte de ikke akkurat for å kjøre som ei bestemor... sant nokk. hehe..nei regna me de ikkje blir bestemor hjøring her i gården helder. tenkte på å kjøpe foringa som helder nåkren år Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 noen som veit hva komplett sett med foringer koster på volvo? orginale komfortable? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Skråstagsforinger med tilpassede hylser.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Superflex er ikke nylon!! Superflex er laget av Polyurethane! Nylon er ikke å anbefale på gatebiler. In racing, where rules allow, and even on the road, bushes with virtually no compliance (such as hard nylatron, PTFE, nylon, needle roller, or rose joints) have been used. This practice can cause serious loss of refinement due to noise transmission into the car, not to mention the extra stress it places on the other components. Even a slight impact might result in a broken or bent suspension arm. Some after-market solid bushes restrict articulation to a single axis where inappropriate, thereby imposing potentially-dangerous limitations of movement. SuperFlex polyurethane suspension bushes are a much safer alternative, giving good location, and a degree of protective compliance on impact. In fact, many advantages without the disadvantages. Unlike rubber, SuperFlex polyurethane bushes will not perish. They are also inherently resistant to deterioration and swelling, even when in regular contact with oil, greases, waxes, and most other chemicals. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg