Gå til innhold

STREETMEET - VALHALL - OSLO - 20. august

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

EN monstertruck og en gatebil;)

 

Det var kun gatebilen jeg så. Har litt lyst å kjøpte sånn bil selv. Problemet er bare at jeg har nok av ting å bruke penger på på den vanlige bilen når det er penger til overs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kult i går.. mye pent å se på!! Fint at politiet så vi ikke gjorde noe gærent.. Men det så ikke kjempe-pent ut når jeg kom tilbake kl 1.00..

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte dær rundt 24:00 å da va det lite liv dær.. så vi blåste til drammen ahahahhaha

 

på tur dit va det en dude med en hjælstyla corolla som trudde han va helten i serien :fuckme2: :fuckme2:

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte dær rundt 24:00 å da va det lite liv dær.. så vi blåste til drammen ahahahhaha

 

på tur dit va det en dude med en hjælstyla corolla som trudde han va helten i serien :fuckme2: :fuckme2:

 

Så du var oppom ja.. Var ikke så mange som var igjen da egentlig.. som sagt så stakk de fleste når regnet kom..Jeg stakk vel litt etter 2400 selv..

 

Stilig bil du har forresten. Sett den en gang før for noen uker siden. Stod da utenfor svendsen eksos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du var oppom ja.. Var ikke så mange som var igjen da egentlig.. som sagt så stakk de fleste når regnet kom..Jeg stakk vel litt etter 2400 selv..

 

Stilig bil du har forresten. Sett den en gang før for noen uker siden. Stod da utenfor svendsen eksos...

 

 

det er ikke min det... det er nyhusern på forumet sin plast rakett ahahahhaha

 

men vi har samme farge.. min er en Gt å hannes er en Sri....

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår