Gå til innhold

STREETMEET - VALHALL - OSLO - 20. august

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Om ikke bjørnar skal, så døtter jeg potta hannes i ræva hans.. for å si det mildt.. han kommer nok.

 

- hvordan er det dere "arrangerer" dette da? vi bare møter opp som før da, så ser vi hva som skjer.. :p håper folk sprer ordet iallefall!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legge kolonna gjennom byen hadde vært fett. Hvertfall hvis det ble med en 20 + biler. Hva med og dra fra Valhall mellom 24 og 01? Litt tidligere hvis været er dårlig :hammer

 

Det er visst meldt brukbart med sol og litt skyer på lørdag. Søndag er det meldt byger, tror jeg.

 

Kan gjerne ordne en cruisekolonne for min del. Blir med på den :)

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare kose med litt besøk av farbrorblå :coplight :biker

 

Må prøve å få tatt noe felles avreise fra Shell på Strømmen til streetmeet, er litt usikker på veien, selv etter å ha sett på kartene. hellothere

 

 

Jeg ser jo hallen fra kontorlokalene der jeg jobber.. :)

0 pres å finne frem.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst meldt brukbart med sol og litt skyer på lørdag. Søndag er det meldt byger, tror jeg.

 

Kan gjerne ordne en cruisekolonne for min del. Blir med på den :)

 

Høres bra ut. Ville vært trist om det ble regn... *Krysser fingrene*

 

Men kan vi ikke prøve å ordne et tidspunkt for kolonne da..?! Mye større sannsynlighet for at folk blir hele kvelden også vil jeg tro. Det blir liksom noe mer som skjer enn bare "meetet"..!

 

Forslag til tidspunkt - 24.00 Avreise mot sentrum!

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Ville vært trist om det ble regn... *Krysser fingrene*

 

Men kan vi ikke prøve å ordne et tidspunkt for kolonne da..?! Mye større sannsynlighet for at folk blir hele kvelden også vil jeg tro. Det blir liksom noe mer som skjer enn bare "meetet"..!

 

Forslag til tidspunkt - 24.00 Avreise mot sentrum!

 

Hva med å reise kl. 23.00, ta en runde i byen, spise en kebab eller to der, reise tilbake til Vallhall, osv. Kunne også kopiert opp flyers med denne info'en og delt ut til de som kommer, så alle som ikke leser dette får med seg hva som skjer. Litt rart hvis andre tror treffet er ferdig kl. 23 og drar igjen.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er utsatt en uke og alt skjer ved Skedsmohallen 27 August 21.00!

De som vil får gjerne ta en tur innom Valhall 20 august, men tipper det kommer ganske få biler dit... Uansett får dere et bra treff helgen etter hvis dere også viser dere ved Skedsmohallen :pray

 

Speedy

 

Right On Street Finals kjøres på Gardermoen 27 -28 og da er det jo mulig å slå to fluer i en smekk, Right On på dagen lørdag, Skedsmohallen på kvelden og eventuellt Right On på søndag igjen.

Ta med en hjelm så kan engangslisens løses på banen.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerke motorsport: har du noen tilknytning til NAF ved Økern? hørte at NAF der hadde kjøpt inn rullende landevei som Politiet i Oslo skulle bruke til å teste bilene til oss Streetracere så vi ikke snøt staten for hk avgift.. evt kult at dere samler sammen masse grome biler på ett sted å så dere får laget litt jobb til dere selv..

 

...huh? rulla til naf på ulven klarer ikke mere enn 200 gamp...errrr..har dem kjøpt inn nytt utstyr?! .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår