ekkoj Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Ja, er vel egenlig bare det, den er jævli fin den front fangeren! Må importere slikt fra USA hvis jeg skal ha det, dyyyrt Hehe, nice things are usually expensive :) Men, sikker på at det ikke er noen gærninger nedover i tyskland eller uk som kan skaffe deg styling da? har du kikka på ebay for eksempel? Men skal sette dem litt høyere, også skal jeg lage sånn briller til dem, kommer tilbake til det så skal jeg vise det her hvis dere vill! cheersBrille? Det tror jeg du må komme tilbeke til ja.. ikke det at jeg har den fjerneste anelse om hva du prater om da.. :) Forklar davel? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Har ikke sjekket nei, vet du linken til Ebay i tyskland ellno? Brillene lages i glass fiber ellno setter dem i mellom glippen som blir på vippelysa, må nesten vise når jeg er ferdig.. hehe Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Har ikke sjekket nei, vet du linken til Ebay i tyskland ellno? Brillene lages i glass fiber ellno setter dem i mellom glippen som blir på vippelysa, må nesten vise når jeg er ferdig.. hehe http://www.ebay.de http://www.ebay.co.uk Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Ikke det største utvalget, men her kan du finne bla: Klikk her for å se hva som er tilgjengelig i statene :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Det ble bra nå nic! ekkoj, alle de fangerne der er vel til 93 mod og videre. Jeg tror det hadde hjulpet vertfall litt å tatt bort ford merket. :D (edit; ved andre titt, er jeg veldig sikker på at det hadde blitt mye penere uten ford merket) Men thats me. Bare å spare til fanger nå da! :) Her har du den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Det ble bra nå nic! ekkoj, alle de fangerne der er vel til 93 mod og videre. Jeg tror det hadde hjulpet vertfall litt å tatt bort ford merket. :D (edit; ved andre titt, er jeg veldig sikker på at det hadde blitt mye penere uten ford merket) Men thats me.Bare å spare til fanger nå da! :) Her har du den Jepp, jeg så det sånn halvveis når jeg la inn bildene... Men, så blei jeg usikker på hvilken årsmodell de skulle til... så jeg tok rennafart og la de ut uansett. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Hehe, det gjør ingen ting! Jeg har en 91modell, det er samme som 89-92/93 Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg