lilfire Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 det frontsettet så BRA ut.... men trenger jeg så kraftig fronsett? ja jeg har kraftig bass (føler det selv hvertfall:P) men synnes det fronsettet så litt kraftig ut.... har hørt at fronsett er best så er vel det jeg bør satse på... takk for mye bra info ang elementet og forsterkeren.. har kommet over et tilbud på: Kicker KX 1200.1 er ikke så sikker på den men noen som har noen formeninger ang den forsterkeren? MVH Lilfire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 det frontsettet så BRA ut.... men trenger jeg så kraftig fronsett? ja jeg har kraftig bass (føler det selv hvertfall:P) men synnes det fronsettet så litt kraftig ut.... har hørt at fronsett er best så er vel det jeg bør satse på... takk for mye bra info ang elementet og forsterkeren.. har kommet over et tilbud på: Kicker KX 1200.1 er ikke så sikker på den men noen som har noen formeninger ang den forsterkeren? MVH Lilfire KX1200.1 er en herlig sak :) kommer til å kose seg isammens med 121spl iallefall...de fortjener hverandre hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 det frontsettet så BRA ut.... men trenger jeg så kraftig fronsett? ja jeg har kraftig bass (føler det selv hvertfall:P) men synnes det fronsettet så litt kraftig ut.... har hørt at fronsett er best så er vel det jeg bør satse på... takk for mye bra info ang elementet og forsterkeren.. har kommet over et tilbud på: Kicker KX 1200.1 er ikke så sikker på den men noen som har noen formeninger ang den forsterkeren? MVH Lilfire Her har du komp.sett! Prisen er ca 4500kr if. importøren. http://www.autocustom.no/produkter/imageviewer.asp?bildid=FEK9-FJL-65C&mode=&mcmode=FUSION&back= Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 usj :P leste feil...beklager! :) Bare for å glede deg så er frontsettet mitt koblet opp på to amper som er konservativt oppgitt til samlet 2000w rms cheers Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Bare for å glede deg så er frontsettet mitt koblet opp på to amper som er konservativt oppgitt til samlet 2000w rms cheers Tusen takk! :D Nok et lyspunkt i dagens ellers hvardagslige stand :P Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilfire Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 det var stillig komp.sett har ikke hørt om merket før noe å satse på? andre forslag? ps: sorry vis det virker som jeg vil ha alt inn litt nøye :P men vil vite om ting passer bra sammen og om det er noe å satse på før jeg bruker så mye penger på det MVH Lilfire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Bare for å glede deg så er frontsettet mitt koblet opp på to amper som er konservativt oppgitt til samlet 2000w rms cheers Trodde alle hadde det jeg? :D hellothere :hammer hehe Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg