ealoken Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 høres meget bra ut, er virkelig godt og se at det finnes gode gutter her i landet. men hva blir den nye komp, dekkhøyde, rådelengde osv osv osv. Mvh Erik ( galemannen som jobbet på rema :P ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 jeg fikk nye stempler med riktig kompresjonsforhold 8.79:1 med 0-deck. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Det må jo du bestemme... Mine ord er ikke lov,eller guru-uttalelser,de er bare min mening... Sikker? (: Digger og lese innleggene dine turboed1 , fascinerende flink :P ehe :dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Sikker? (: Veldig,veldig sikker...jeg kan nemlig ikke alt jeg heller. Feil gjør jeg også. Jeg bare prøver å holde de til et minimum. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 8.79:1 med 0-deck. :) Men nå har jeg vel ikke 0-deck... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Men nå har jeg vel ikke 0-deck...Nei...men før du pre-monterer og måler så er det vanskelig å bestemme eksakt hva du har... Si en verdi du beregner på deck-høyden,så skal jeg dra kalkulasjonen en gang til jeg... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Nei...men før du pre-monterer og måler så er det vanskelig å bestemme eksakt hva du har... Si en verdi du beregner på deck-høyden,så skal jeg dra kalkulasjonen en gang til jeg... :) Før jeg har fått tilbake rådene med korrekt monterte foringer så blir det vanskelig å si eksakt hva jeg har, men hvis komphøyden er lik på nye og gamle stempler så går det jo an å ta utgangspunkt i deck-høyden på stempel nr 1 som var ca 1,5 mm eller så. Jeg har prøvd å fortrenge de målene må jeg innrømme... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Det var henholdsvis 0.9 og 2.3 til deck der mener jeg å huske...så 1,4mm deck= 7.99:1. Dvs 8 for kjente. :) Litt bedre enn 6.7... Edit: Stemplene dine har forresten ventillommer på 1.8cc. Og de er,beklageligvis, grunnet min totale mangel på nøyaktighet og mitt 0/20-syn på presisjon,flere hundredels gram ute av balanse... :( :hide Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Det var henholdsvis 0.9 og 2.3 til deck der mener jeg å huske...så 1,4mm deck= 7.99:1. 8 for kjente. :) Litt bedre enn 6.7... Det var på nr 2 det var så ujevnt, men et snitt av disse målene burde jo duge. La oss vente på rådene... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 La oss vente på rådene...Har du en ETA på de..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 I all verden. Har skrudd mye motor jeg og, men nå tar jeg av meg (les kaster) hatten. Dypt imponert over både kunnskapen og måten dere forteller det på. Forresten første gang jeg hører folk med peiling innrømme at de kan ta feil. Keep up the good work Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Forresten første gang jeg hører folk med peiling innrømme at de kan ta feil. Mye lettere å få meg til å innrømme at jeg feiler enn å få meg til å "innrømme" at jeg "har" peil... Men takk for kommentarene...vi gjør bare så godt vi kan. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Er stemplene et par 100-dels gram ute av balanse? Fytterakker'n! :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Edit: Stemplene dine har forresten ventillommer på 1.8cc. Og de er,beklageligvis, grunnet min totale mangel på nøyaktighet og mitt 0/20-syn på presisjon,flere hundredels gram ute av balanse... :( :hide Nå skal vi vel ikke legge skylden for denne hårreisende ubalansen på deg da :knock: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Har du en ETA på de..? Om jeg har spist rådene...? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg