KaldBlod Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/09/439730.html Noen her sin? edit: VG Nett også. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106603 Så ut som en pen bil også.. :( Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Flaks at de dykkerne var der, ellers hadde det nok gått gæli. Bra at ingen liv gikk med Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 synes det lignet litt på den lilla golfen som ble meldt stjålet her på forumet for en stund siden jeg...hmm...sikkert bare jeg som ser dårlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 les litt nøyere da.. 92modell golf vr6... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Ah. Så det ikke ista. Nå er artikkelen oppdatert med flere bilder. Så bare det ene bildet ista. Stod ikke noe om bilen heller. Jeje. Kjipt uansett. :( Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 les litt nøyere da.. 92modell golf vr6... Begynte og lure på om jeg var den eneste som så at dette var en 3er golf! Du ser det jo veldig godt på bildene også! Bare se på karosseriet under sidevinduet bak, støtfangerne, og ikkje minst plastbredderen forran! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 synes egentlig det ser ut som om det er en 16v jeg men... ser bare sånn ut Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Begynte og lure på om jeg var den eneste som så at dette var en 3er golf!Du ser det jo veldig godt på bildene også! Bare se på karosseriet under sidevinduet bak, støtfangerne, og ikkje minst plastbredderen forran! Du ekke alene om det,det ER en 3'er! Men utrolig kjipt for vedkommenede da, bra at han overlevde! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evor Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Bilen ligner veldig på en som går i Grimstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Begynte og lure på om jeg var den eneste som så at dette var en 3er golf!Du ser det jo veldig godt på bildene også! Bare se på karosseriet under sidevinduet bak, støtfangerne, og ikkje minst plastbredderen forran! Er lett å se nå, ja. Men da artikkelen ble lagt ut var dette det eneste bildet tilgjengelig. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Er lett å se nå, ja. Men da artikkelen ble lagt ut var dette det eneste bildet tilgjengelig. Er du i ferd med å synke du også? Siden du ror sånn.. :hammer cheers Alle ser vel at det der ikke er noen mk2.. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Ja bilen er fra grimstad... en kompis av en kompis som kjørte ut. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Du ekke alene om det,det ER en 3'er! Men utrolig kjipt for vedkommenede da, bra at han overlevde! Overlevde ja, desverre er 25 min under "varmt" vann synonym med hjerneskade:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Er du i ferd med å synke du også? Siden du ror sånn.. :hammer cheers Alle ser vel at det der ikke er noen mk2.. ;) Jeg hadde ikke sett det, men så er ikke jeg så ihugga fan av golf heller da violin Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Er du i ferd med å synke du også? Siden du ror sånn.. :hammer cheers Alle ser vel at det der ikke er noen mk2.. ;) Haha. Sant nok. :p Syns det ligna, jeg... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg