DaButcher Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Kutt 50% av kanten, kutt 98% inn i kanten bortover hver 5cm.. ta en oppretter mothold (noe tungt med rett og glatt flate)også hammre de 5cm store kantene opp.. Hold motholdet på ytter siden.. så baker man "flippene" inn mot motholdet.. slip deretter ned litt over hver "flipp" i hjulhuset og deretter punkt de fast.. så vask godt og smør på tectyl.. På denne måten slipper du luft hullene nede i bøyen og kanten blir helt borte.. og det er enklere og dunke inn kanten.. cheers Mvh E-K Racing Du trenger ikke å kappe den bortover slik.. Kapp som dette: (tatt fra spacer manualen, scannet av en russer for tusen år siden) metallet strekker seg nok til at du kan hamre den helt opp, selv uten kutting som det. Men med kutting, slipper du at den går langt oppover. Jeg kuttet på hs.b., men ikke på vs.b. var faktisk like enkelt å hamre begge to! det beste er uansett å kappe 1cm ja.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 du skal få lov å sleike på hjulbuene mine, på ål-treffet.så skal du se det er bra saker :) nå er det ikke no krise for min del at jeg ikke har spacere heller da, får hatt lavere bil sånn som den er nå ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 ]DaButcher: Trenger så klart ikke, men på den måten fikk jeg det jeg likte best.. og minst mulig rust utvikling muligheter.. + det går 5ganger så fort, uten og krydre hjulbuen.. men det er det jeg var fornød med da ;) tviler ikke det ble bra, det har vi jo sett bevis på :thumb LMS: Ingen skam med spacere, den kawasaki grønne 242`n med hvite compomotive hadde 20mm spacere bak.. Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 hmm, denne tråden sporte helt, av, så her sporer jeg den tilbake, med den feteste 242'en: en rå gt: orange er fett: selvsagt volvo i teten: 78 modell med plastfangere: Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 hmm, denne tråden sporte helt, av, så her sporer jeg den 78 modell med plastfangere: Plastfangere? Niks.. Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg