golk killer Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 http://www.bt.no/konkurranse/konkurranse.jhtml?id=1002 Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Denne var vrien må jeg si.. alt rett;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Fikk alle rett.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 hehe klarte det med 6 feil.ups hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 2 feil... jævla firhjulstrekkere... anger2 Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 gikk 5 feil :wave :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Fikk en feil. Skoda :deng Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 alt rett...hehe var jo sikkelig vanskelig... så jo bilmerkene på alle nesten jo :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 alt rett...hehe var jo sikkelig vanskelig... så jo bilmerkene på alle nesten jo :P hehe det er jo lov til og ta feil da vettu smarten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 jaja sa jo ikke no om det...men den var lett for meg.. man kan jo ikke være god i alt heller :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 jaja sa jo ikke no om det...men den var lett for meg.. man kan jo ikke være god i alt heller :D hehe nei det kan man ikke..men folk kan være eksperter på biler men fortastt ta feil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 det er helt klart! var litt usikker på noen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 1 feil, jævla pug 307.. Har jo til og med nylig kjørt en slik :( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 4 feil her :deng Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Alt riktig, var ikke så vanskelig eller da.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg