ekkoj Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 ekkoj: han mente vel meg ;) ehhh.. ja, kan faktisk ikke skjønne hvorfor jeg har blanda meg selv inni denne tråden uhhmmwhat? sorry :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 ekkoj: no problem ;) men lakkering av lister og øvre del av fangeren skal jeg ikke gjøre.. passer ikke på hvit bil... sjekk f.eks den her: http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=31060 syns det må være den svarte lista jeg... men hvis det engang blir hellakkering blir de nok lakkert ja... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 ekkoj: no problem ;) men lakkering av lister og øvre del av fangeren skal jeg ikke gjøre.. passer ikke på hvit bil... sjekk f.eks den her: http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=31060 syns det må være den svarte lista jeg... men hvis det engang blir hellakkering blir de nok lakkert ja... den vectran var stygg! Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 den vectran var stygg! Ja.. den såg engelsk ut :D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 jeppz... var stygg.. bare for å vise at jeg ikke skal fjærne lister + lakkere den svarte lista på fronten ;) Holder forresten på å bytter til nye skiver (fra 2.0i) framme nå... ellers er det lite som blir gjort Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 har du byttet bremser nå eller ? Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 har du byttet bremser nå eller ? ja, har fått satt på bremsene... gikk lettere enn forventet og ingen problemer (bruker alltid å være det når jeg skruer ;)) hadde alt verktøy tilgjengelig og i tillegg propanbrenner for å varme skivene (ellers hadde det blitt slit å fått dem av) brukte vel en 1.5 time på hele greia genialt å ha bremser som virker igjen vertfall. så blir det vel snart å ta av 17" :( og på med vinterdekkene... var påfrosset på bakken i dag... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 skjedde i dag: :( Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 ææ hva har skjedd ? :S Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 er ganske enkelt den øverste delen av demperen, som er "knust" slik at demperen er løs. smeller når jeg kjører da den ble trykt opp mot pansret... kan gå riktig galt hvis jeg hadde kjørt i en stor hump el. lignende. satser på å få fiksa det i morgen da... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 fikk fiksa demperen ja :) bestilte meg hvite instrumentskiver i dag: skrev at jeg ønsket å få de med blått i stedet for rødt lys da... leveringstid var 2-3 uker... var visst ikke på lager Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 hvor bestilte du fra? pris? :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hoisann! Den der så ikke pen ut, men husk; Det ordner seg alltid for kjekke gutter :) Edit: tenkte på demperen, litt sent ute bare. (Men jeg fikk jo rett:) Finfin tråd forresten, ditto med bilen. Felgene passet skikkelig bra også! Du må bare stå på videre, og holde fansen oppdatert:p -Yngve Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 fikk fiksa dempern ja.... bare bytta ut alt det over senkefjæra... felgene er jeg fornøyd med ja, men nå er de lagt inn i kjelleren for vinteren ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 lite oppdateringer fra min side her men: for 2 ukers tid siden skjedde dette: skader: - framskjerm - bærebroa - plast innerskjerm - døra (hengslene bøyd også) - blinklys berga veldig bra med tanke på smellen ;) bytta bærebroa, og i morgen skal døra og framskjermen byttes. lakkering får jeg ta siden. fikk også pakke fra usa (kjøpt på ebay): ny subforsterker, type Lightning Audio Strike S2.500 har også dioder liggende for å ha i speedometret, da de hvite speedo skivene mine er avbestilt pga utsolgt fra leverandør: skal monteres i løpet av helgen. Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg