Gå til innhold

golf 4 med orginalfanger finnes det med grøftlys?

Ranger emnet


skywalk3r

Anbefalte innlegg

hei! jeg vil ha bilen så "clean" som mulig å lell se pen ut liksom...å da vil jeg ha mest mulig orginale ting på den først og fremst

 

Mvh stian s

 

men du brude sjekke ut.. Det er mange ting du kan få mer "clean" av å bytte ut fra orginalt til Uorginalt som blir kansje LITT mer Clean oxo.. men mitt tip er at du sjekker ut.. Håper u finner ut å får ut noen bilder av bilen din;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å hørte på det samme til min gti men kun 1.6 modelen som leveres med grøfte lys sa han pga intercooleren ligger i ene siden. Vet ikke hvordan der er på tdi men om ikke coolern ligger i siden der så skal det nok gå ann å sette i noen. Finner komplet orginal kit til en grei pris på ebay.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ville gått for det orginale..

Ser så skrøpelig ut det der..

 

Hullene er så store at mye av det bak vises..

Ser liksom rett gjennom?

 

Men, det er min mening..

2000 Golf IV

[x] 01 Polo 6N2

[x] 87 360GL

[x] 86 360GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hullet i den på venstre sida av bildet er der pga cooleren skal få kjøling. Orginalt er såklart best om man skal ha alt perfekt men fortsatt et billig alternativ mener no jeg. 260kr + frakt er jo ikke så gale.. blir det stykt er jo ikke det et stort tap akkurat.

 

Godt poeng..

 

Vises sikkert ikke så mye som jeg tror når man få det på bilen :)

2000 Golf IV

[x] 01 Polo 6N2

[x] 87 360GL

[x] 86 360GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpe du en tysk hovedlysbryter kan du dra ut bryteren så grøftelys/tåkelys kommer på.. går ann å koble lysa på den. vet ikke ka som e orginalt på tdi men på min gti (tysk) er d slik. Har tåkelys i hovedlyktene. Alt går vel ann å fikse til men får jo mindre kjøling på coolern om du montera lys foran..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er slik på norske golfer også, min har integrerte tåkelys i hovedlyktene, så da er det en å skifte lyktene og bryter for ledningene er tror jeg.

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår