Olsen_nissan Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hvor er det den 20se motoren holder til? trenger motor jeg og... Langesund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hvorfor i all verden vil du bygge om til tverstilt motor og fwd? både cali turbo og golf syncro er fwd med "hjelp" av bakhjula når det trengs. tror ikke du har forska veldig mye på dette! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Jeg nevnte cali turbo fordi det er et bedre opplegg enn vag i opel. Personlig ville jeg satsa på 2.4 med 2.2 topp, litt bearbeiding og 2 45/45 weber el dellorto ;) 170-200 gamp burde holde meget bra i en gammel b kadett. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 122hk motoren kjem frå omega før 89.. bra og slitesterk motor med lite krøll.. Kva bil skal du sette den i? 20se motoren er vel bare 115hk etter det jeg har lest.. seh motoren har 130hk. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 det er 20ne som bare har 115. 20se skal ha 122. og stemmer at 20seh har 130. forskjellen mellom disse tre utgavene av samme motor er at 20se og seh har andre stempler som gir høyere komp enn ©20ne. i tillegg har 20seh en hissigere kam enn 20se. så kan det vel ligge forskjeller i programvaren og. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 golf syncro blir ikke aktuelt.. snakker ikke om motor planer før karoseriet er strøkent.. men forslag tas i mot med stooor takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Den tyske standardoppskriften er vel c20xe (cali/kadett 2.0 16v) etter det jeg har sett i bilblader... Arti prosjekt uans, ser fran til å se hva som skjer :pimp Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 takker..:) calibra turbo hadde vert fett.. cossi motor hadde oxo vert digg. men for se hva det blir.. turbo på 1.1 efekt økning der.. noen som hvet??< i morra kommer det bilder:) sånn rundt kl:4 men de legger jeg ut i tråden om bilen, å ikke her.. kikk innom da vell:):P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Veien fra c20xe til cali turbo er ikke så lang:D Ang turbo på 1.1, så ville ikke jeg orka ;) Med mindre man hadde hatt alt pluss kunnskapen til å gjøre det selv, da kunne man gjort det, bare på gøy liksom:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Veien fra c20xe til cali turbo er ikke så lang:D Ang turbo på 1.1, så ville ikke jeg orka ;) Med mindre man hadde hatt alt pluss kunnskapen til å gjøre det selv, da kunne man gjort det, bare på gøy liksom:D bror kan jo en del.. hehe:P peiling på efekt økning?? hadde vert fett med 1.1 turbo... men som sakt før:P bestemmer meg ikke ortlig før rusta er borte..;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 sjekk tråden min på kadett tråden. fått bilder:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 go kadett ;) 1100 turbo er sjef sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 1100 turbo er sjef sombrero takker:) hehe.. ja ikke sant.. sendt mail til en moderator(husker ikke hva han heter) om å flytte prosjekt tråden min til prosjekt forumet.. for di som er interisert så er det bare å følge med den frammover.. hilsen Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg