Gå til innhold

Streetmeet SKEDSMOHALLEN 27.8 KL 21.00

Ranger emnet


scorpiobabe

Anbefalte innlegg

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har noen bilder ute på http://gallery.streetmeet.info - Der er det også mulighet for å registrere seg og lage eget galleri, så har du ikke noe sted og legge ut? legg ut der da vel!

 

Kommer en bra film etterpå, FrankeY driver med redigering av filmen fra hønefoss igår nå, så blir denne redigert litt etterpå idag, filmen inneholder MYE action, gled dere ;)

 

Synes treffet var bra, politiet ga jo faen så det var kos.

 

Kjipt med folk som burner mellom de dyre bilene osv, men men, sånn vil det alltid være på streetmeet.

 

-schizo

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjipt med folk som burner mellom de dyre bilene osv, men men, sånn vil det alltid være på streetmeet.

 

-schizo

 

Nei, det vil jeg si meg uenig om. Tar noen ansvar for å lage et innesperra område. Så hadde det gått fint hellothere

Tror det hadde gjort seg men ingen gidder jo ikke.

 

Så da skjer det ikke. Bare et forslag viss noe lignende skjer i framtiden :)

 

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening: Treffet var bra, syntes det skulle hvert mer lys der, syntes det ble litt for mørkt.. men utrolig bra plass å ha det pga det forstyrret ingen der på en måte. Og bil og alkohol hører ikke sammen, så skjønner godt de som har utstillingsbiler og fine biler at glass skår og flasker ikke er gøy. Det er det som sagt ikke for noen heller! ta heller å drikk fra plastflaska.

 

Mange bra biler, var litt frem og tilbake vi da. var litt kaldt, Så hvis noen så en hvit volvo 850, med 2 jenter i som kjørte litt frem og tilbake. hellothere

 

Fikk ikke sett de som burna så veldig, men så røyken etter de når vi kom innom igjen. Syntes det var litt dumt at folk gjorde det i nærheten av andre bilder.

 

men treffet var bra

:thumb

play the life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk også steinsprut pga han gærningen i 240, men jeg driter i det. Hadde jeg hatt bakhjulstrekk hadde jeg gjort det samme selv så slutt å syt. Dere burde flytte dere selv da slik at de som vil burne får e negen plass. Ville ta pirutter jeg, men det var ikke noen stor nok plass så jeg dro et annet sted og tok de.

 

Dro å tok piruetter uten å invitere med meg? Liker detta dårlig! he he.

 

Syntes treffet var ganske bra, men det var litt vanskelig å følge med på hvor folk skulle burne osv da det skjedde over hele plassen nesten samtidig. Går jo ann en annen gang å få virkelig sperret av ett bestemt område med sperre bånd og prøve å få folk til å burne der.

 

Men alt i alt var dette meget bra, skikkelig oppmøte også.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns treffet var kjempeartig:D:D fin bursdagsfeiring:D:D

han bo burde ha passet litt bedre på og ikke gjort det mellom rekker av biler og mennesker.for det første var det veeelig nærme bilene til andre OG bilen min,og mennesker.

digg at polti bare stakk igjen.likte dette meetet super godt:D

syns med kræsjen da:(:(

men mye liv og masse fete biler:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår