Gran Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Men tror du det har en grunn til at det heter "Ford treff"???For å ta et eksempel: Når VACN har klubbtreff og leier bane,hvorfor skal noen med feks.Volvo utpå bana når selv vi betaler medlemskontigent for en klubb som bare skal ha med VW-Audi å gjør?Handler ikke om å være snill å grei mot andre merker,men må sette grensen en plass.... Just my 2 cents... Tror ikke de slipper utpå hvis det er "nok" forder som ønsker og kjøre. Men det er vel ikke fult hele tiden, og da slipper de utpå "alle" som ønsker og kjøre andre merker. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Fastford.no Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 her er filmen min fra ford treffet.. bare inboard med sierran min, men kom gjerne med komentarer. Høyre klikk, lagre som http://my-ride.com/albums/treffvideo/aac.wmv Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Haha, der gikk det ikke mye rett fram :pray Digger linsa du brukte på starten, tøft og legge cammet sånn på dashen, ser mye av banen og sånn. jeg festet mitt i baksetet, så du ser hjelmene til meg og brodern dingle mens vi går igjennom svingene det var litt artig det, aldri prøvd og sette den sånn før, prøv det neste gang :popcorn Ellers veldig artig film.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 her er filmen min fra ford treffet.. bare inboard med sierran min, men kom gjerne med komentarer. Høyre klikk, lagre som http://my-ride.com/albums/treffvideo/aac.wmv ... å filmen er jeg så snill å hoster på min side (kunne da gitt meg litt kreditt Fender'n), syns den var kjedelig jeg :( Anbefaler dere som vi ha den om å hente den før september, da trenger jeg plassen til andre ting. Filmen er forresten også dobbelpostet siden Fender'n først startet denne tråden Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 ja, tenkte jeg skulle prøve en annen vinkel neste gang.. var og kjørte på bauda i helga oxo, men da var en det en kompis av meg som filma fra litt forskjellige steder av banen og av andre biler, så tenkte jeg skulle prøve og få redigert litt snart.. var morro på bauda selv om det var tørt.. smalt to av fire dekk, det første smalt etter en runde, da var jeg cm fra og take.. bilen sto helt på vippe punkte, men datt ned igjen på hjula heldigvis.. han med blå Z3 fikk med seg det og flagvaktene i S`n.. :hammer da løsna oxo noen sveise pukter på eksosen, men fikk hengt det opp med hjelp av en stropp og høytaler ledning..!! takker så mye vice guy for og hatt hjupet meg med og legge ut filmen.. cheers Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Har en liten film fra helga jeg også. Får den ikke ut enda da :( De som har canalmotor får se etter den der imens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Når kan man se den?? :popcorn ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popoff_@leks Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Imponerende fender`n..:) dreven til å kjøre. Få deg cosworth maskin så blir det nok andre boller :boxing Siter Du er ikke mann før du passerer 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Når kan man se den?? :popcorn ? Nå :) Her er min film fra helga. Ikke så lang da men. Serious-Performance.net@Fordhelg05 (lagre som. 115 mb, 6 min 8 sek) Mirror Takk til Liero og Racemovie for server! Musikk er: -Nebula Project - Clearly -Kristoffer Aulin - Super Ted In Outer Space -Kristoffer Aulin - Walking on Air kommenter gjerne! Bilder fra Cosworth Import treffet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Syyyykt bra film. digga den. fett onboardcam skulle bare vært litt mer. keep up the good work :wave Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Skikkelig bra film!! Får se mye, og det er ikke så masete som det pleier å være hehe... nice!! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 updata første posten slik at det ble litt enklere... enjoy everybody.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg