bom- Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 mye bra her ;) bare å begynne å prøve for meg da .. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 mye bra her ;) bare å begynne å prøve for meg da .. hehe Send en mail til myte busters på Discovery channel å få de til å teste det :popcorn Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Send en mail til myte busters på Discovery channel å få de til å teste det :popcorn De har testa det... og det klarte ikke å fjerne lukta av 3 daua griser som hadde løggi i bilen i 1 måned elns. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 flaks for meg at det ikke er snakk om 3 døde griser da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 gossj den episoden var grotesk! utsette en vette for no sånt da, kunne vel heller tatt en Lada eller no sånn! men dem fikk jo redusert lukta en liten smule da:P Edelgran i frontruta er jo en finfin løsning! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Noe som heter X-it, fåes i alle dagligvare butikker. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Dette er blitt testet på bla. en pensjonert likbil( puke ) med strøkent resultat. Likbil selges.. Noe daukjørt.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 De har testa det... og det klarte ikke å fjerne lukta av 3 daua griser som hadde løggi i bilen i 1 måned elns. Haha.... Når du sier det, så husker jeg det. Kansje han får ha en liten teste selv. Kjøpe inn div varer som vi fåreslår og teste selv. Jeg hadde kjørt av veien av sånn lukt i bilen :drive2 Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg