Elgen- Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 blir bra å få bilen litt ned mot normalt bakkehøyde. hehe.. Kule felger du har fått deg.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Blir fint å fån litt ned ja, men den blir nok litt lavere senere, men da kjøper jeg nok et bedre sett med fjærer og dempere. Det som prioriteres nå er å få på no lakk, har enda ikke bestemt meg for farge. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Nå har det utenkelige skjedd, jeg dro av veien og ned i en grøft med bilen... Så nå er den bulka langs hele kanalen på den ene sida og venstre bakhjul har fått en litt snodig vinkel. Dette skjedde i lav fart i tjukk tåke på is. violin Bilder kommer Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Auda! Kjipe greier, får håpe det ikke er mye skader da Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Ble en del.., men det viktigse er jo at det ikke var noe personskader. Bilen kan fikses, men det blir ikke billig, hadde ikke kasko. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 æi... surt å høre.. bra du kom ut av det med kun sjokket.. ble vel ikke så mye skader at du retter den opp igjen? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Bilder av bilen? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Bilen blir retta opp igjen ja, og hellakering skulle jeg ha uansett så det er ikke no krise. Bilder kommer så snart jeg finner kabelen til kameraet. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Noen som hvet hva det staget som styrer cambervinkelen bak heter, ganske tynt stag på venstre side, kunne ikke finne det her Det ble bøyd... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Fant ut hvilket stag det var og har fått bestilt meg et nytt et + litt diverse foringer og sånn som jeg tar i samma slengen. Nå står fargevalget mellom svart, mørk blå eller den samme fargen, noen som har noen tips..?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Michael, Michael :P var langt ned den skrenten ja :P var sikker på at vi skulle taka, det er jo mye takket være deg vi ikke gjorde det, man måtte jo nesten ha vært gud for å greid den svingen der :D damndamn jaja men gjort er gjort som du sier, trur mørk blå ville sett sprekt ut jeg Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hadde bilen oppe på en bukk i dag for å inspisere litt under. Det meste har overlevd, men jeg oppdaget jo litt annet snacks da... Oljelekasje fra simringer på girkasse og diff. Kompressorn til kliman lekker. Og sist men ikke minst toppakninge er ikke helt hundre, lekker både vann og olje, men det er minimalt og det er bare litt svett i kanten, det er ikke vann i olja eller olje i vannet, den brenner heller ikke olje. Da er det egentlig ikkeno å bry seg med foreløpi. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Da har jeg fått tatt noen bilder Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Føler med deg. Alltid kjedelig å skade bilen. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Nye kanaler nå da? Forresten, hvordan blinklys er det du har? :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg