gEIRA Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Det stemmer. Trekke om seter er noe herk, om du ribber stolen for det gamle trekket først, noe jeg regner med at du skal. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 ja, skal det ja. det er et orginalt trekk kjøpt på bmw Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Eller for å være helt nøyaktig Sonder som betyr Spesial Istedet for å quote deg selv rett etter post 1, kan du bruke Edit knappen :P Den ser slik ut: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Istedet for å quote deg selv rett etter post 1, kan du bruke Edit knappen :P Den ser slik ut: Mye morsomere å quote drunk Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Nå har jeg skrudd ut setet... Synes det så grådig vanskelig ut. Hvis det ikke er noen som har noen grådig gode tips innen et par minutter så åker sete inn i bilen igjen. Hvis det er noen som har gjort dette før, har tid i dag og bor på østlandet så skrik ut... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Står litt i denne tråden : http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=232932 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Takk for det, men nå tror jeg at jeg begynner å få teken på det. Det som dog var litt surt var at det var noe feil med den nye skommgummin til sitteputa. De hadde glemt å sette i den bakre pinnen som er støpt fast i skommgummin...., så da blire vel en tur opp på bmw på tirsdag for å klage litt. Fant ut at jeg måtte ha ny skommgummi til ryggen og. Tror jaggu jeg skal støvsuge litt under setet mens jeg har det av.... der så det helt jææævlig ut. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Var å henta noe godsaker i stad som ligger i garasjen å venter på sommeren. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 De som lå på finn.no ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Mulig dem lå der og, men jeg fant dem på autodb. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Fine felger det der, men solgte han bare 2? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Nei, det var fire + reservehjul Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Nå tror jeg jaggu det kommer noen pakker i posten snart og.. AP 30/40 fjærer fra schmiedmann og masse smågreier fra koed Morro å være igang med bilen igjen, nå har det vært dødt en stund happyhappy Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Bare fjærene? Ikke bytte dempere? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 blir ikke så altfor lenge til, men dem som sitter der er egentlig veldig bra så det får gå til jeg har råd til noe ordntlige saker Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg