gEIRA Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Støtter deg i den ja. Dingler liksom så fælt med flere nøkler. Er vel ikke dinglinga som er ulempa, selv om det og er plagsomt. Heller redd for å ripe opp døra med alle de nøkklene dinglene. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Er vel ikke dinglinga som er ulempa, selv om det og er plagsomt.Heller redd for å ripe opp døra med alle de nøkklene dinglene. Sentrallås med remote ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Drit nå i dem nøklene da....... :lol Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Sentrallås med remote ;) Kjekt det ja, har det selv, men det visste du vel. Men OM man ikke har det. så.. Nok offtopic -.- Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jeg har ikke. :( Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Ikke jeg heller, men jeg skal ta å bytte ut hele den gamle drittalarmen med en ny defaalarm med fjernkontroll. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Ikke jeg heller, men jeg skal ta å bytte ut hele den gamle drittalarmen med en ny defaalarm med fjernkontroll. Vurdert å kjøpe defa alarm selv, men lurer på om dette er noe jeg klarer og montere selv, eller om det ikke anbefales. Veit du noe om det? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Har aldri gjort det før, men det er helt sikkert ikke noe stort problem. Det gjør nok ikke no hvis du kan litt om elektro. Koblingskjema til bilen er sikkert greit å ha. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Vurdert å kjøpe defa alarm selv, men lurer på om dette er noe jeg klarer og montere selv, eller om det ikke anbefales. Veit du noe om det? Mener å ha lest at skal alarmen være godkjent, må den være installert av en godkjent alarminstallatør. (Veit ikke om det ordet er riktig, men er hvertfall en som installerer alarmer :???: ) Hvis ikke kan du ikke bruke den på forsikringa.. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hvis ikke kan du ikke bruke den på forsikringa.. uuuuu, og spare 326kr i året som meg.. :tannløs (jeg måtte ha for å få forsikring) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Nå er jeg i full gang med bytte av toppakning, etter at den tok helt kvelden.. Hvis noen tilfeldigvis har en sånn låseplate til kammene og en låsetapp til svinghjulet så skrik ut..., kunne trenge å låne det i et par dager. Kan sikkert ta et par bilder unnerveis. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Her står bilen møkkete og jævlig og venter på å få montert toppen og litt maling.. Har i det minste fått bytta baklyktene da. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Det gjør seg med nye baklykter ja.. Men du kunne vel spandert på den en vask selv om den bare står der? ;) hehe Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Det blir så klinete med alt det vannet inni garasjen... Hadde jeg vist at bilen skulle bryte sammen hadde jeg kanskje spylan av før den ble satt inn i garsjen. Forhåpentligvis får jeg start på bilen til onsdag Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 når skal den lakkeres da? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg