Zeph Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Kva fordeler\ulemper er det med plastikk i staden for metall? :wonder Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Finnes det noe som helst av styling i metall til Primera da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Må vel bli universal alu-vinge :P Det synes jeg du skal holde deg unna Zeph. Ellers har du vel alltids folk som customlager styling i metall..widebodykits og sånt..men når vi snakker om spoilere, så synes jeg den originale Nissan-spoileren er den peneste som er. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Trudde det var alu som var vanlig og dei billigare var plast eg. Tenkte på denne Originale er grei nok den, men eg liker når du har den i midten. Og bremselys. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Alt sånt er laget i plastikk, eller liknende stoffer. Kan vel være forsterka ABS-plast, glassfiber, og en rekke andre stoffer.. Den var fin den der. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Den er laga av polyurethane, kva nå det enn er. Men då prøver eg ein sånn, så fort økonomien har kome seg etter ferien og stipendet er i hus. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Den er laga av polyurethane, kva nå det enn er. Hard gummi??? Jaja, det blir jo bare for utsjåandes sjuld på ein Primera alikevel! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg