Gå til innhold

Trenger deres objektive meninger...

dudeskyline

Anbefalte innlegg

Har en Nissan Sunny GTI-R med 320-360bhp på hånda. Motoren befinner seg fortsatt i Tyskland.Klutch, girkasse, bensinpumpe,ledningsnett bremseskiver/klosser og noe annet som jeg ikke husker i forbifarten følger med. Jeg får også en ekstra turbo med på kjøpet. Har snakket med en bekjent nissan bilmekaniker, han vil gjøre all jobben for meg for 10.000-12.000. Regningen min vil havne på da litt over 60.000.

Jeg har tenkt og tenkt. Det er veldig fristende å sette den motoren inn i Herminator, men på annen side hvis jeg selger Herminator og får litt cash så kan jeg kjøpe en brukbar bil som 200 SX eller Sunny GTI-R 4*4.

Fordelen er at jeg har fått lov til å bestemme meg innen August måned.

Skal jeg sparke fra meg denne guttedrømmen jeg har hatt lenge og tenke fornuftig eller begynne å finne meg en tredje jobb for å realisere drømmen min. Når jeg tenker på Whipeout sine små problemer med GTI-R motoren hans, så får jeg kalde føtter. Han kan en god del om biler en meg.

Sånn dere ser fra innlegget, klarer jeg ikke bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Fornuften min sier at dette prosjektet vil påvirke meg både økonomisk , fysisk og psykisk. Nå skal jeg gå og drømme om hestekrefter igjen

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel hva du vil egentlig..vil du være nogenlunde unik, så er Primera GTi-R eller Sunny GTi-R løsningen. Driter du i hvor mange like biler det finnes på veien, er 200SX en bra løsning synes jeg.

Alle er jo fete biler..men jeg frykter at 320-360 hester på framhjula ville vært for mye for min del hvertfall. Ødelegger de gode kjøreegenskapene i Primeran litt kanskje..

Men Sunny GTi-R står på lista over biler jeg skal eie en gang, så det er liksom litt magisk for min del ;)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig en Sunny GTI-R er nesten vel så unik som en Primera "GTI-R" her i Norge. (ja jeg tar litt i nå..) Men det lukter mindre trøbbel og et lavere budskjett å satse på Sunny GTI-R.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Jeg vet om 2 Sunny'er rundt her..den ene er Turboknut på forumet her sin, den andre er eid av en dritt. Vil kanskje tippe på 10-15 Sunny'er i norge? Da regna med regga og uregga. På den annen side vet jeg ikke om noen turbo-Primeraer :P

Men det er unike biler begge to...SX er jo noe helt annet. Er jo ikke direkte flust av S14/a enda, men jeg vil si ett år eller to, så er det nok stappa av dem og..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider