Gå til innhold

Ny Grombil babe...

Ranger emnet


RCS

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Renate er en jente på SNART 17år " hahaha, de drar ikke akkuratt på åra disse babene dine! lol

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Å kalle en formløs fjortiss for babe synes jeg er litt i overkant. Ikke var hun pen nok i ansiktet til en slik "tittel" heller.

 

Forøvrig synes jeg hele konseptet med "bilbabes" blir alt for Aylar-aktig.

 

Så enig så enig.. jeg som jente skjønner ikke helt hvorfor en bimbo på ett panser er så himla exciting.. Liker man slikt kan man ikke heller sponse Lek??

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså...hun er sikkert verdens vakreste for noen..men i mine øyne så er selve konseptet grombil-BABE mer rettet inn mot aylar..hehe..jaja..gutter er gutter...og igjen...er det bare jeg som synes at det blir lagt ut "Ny grombil babe" konstant på bilforumet?er da tross alt bare 4jenter som er lagt ut og de har vært der i evigheter...renate har vel allerede fylt 17? :cocain: lol kan ikke folk fra forumet få dama til å stille opp da?litt lettkledd på bilen?kan jo seff bare klippe ut ansiktet?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig så enig.. jeg som jente skjønner ikke helt hvorfor en bimbo på ett panser er så himla exciting.. Liker man slikt kan man ikke heller sponse Lek??

 

what can I say...boyz will be boyz...who love girls on their toyz....

 

jadda æ veit detta vart teit...men jeg er trøtt..kjørt gammel benz i 30timer og enda ikke fått meg i sengs..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare jeg som synes hun nye baben ikke var no særlig fin?

 

 

Vil ikke si at du kan føle deg så alene der nei!! Æsj var det første ordet som slo meg.. men det er vel egentlig stygt å skrive slike ting også.. prøver heller med: slit det med helsen

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså om de var pene eller ikke er ikke så farlig...synes bare det er å drite seg ut å ligge å deie seg på ett panser.. Kan godt posere sammen med gullet jeg, men da med klærne på ;) Jeg håper bare at bilblad etterhvert kutter ut damene til fordel for mer bilstoff.. og da mener jeg ikke kjipe Autofil.. Damefri MaxPower f.eks :)

 

 

OT; jævlig bra smiley :iconsm

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har lagt ut en ny Grombil babe på mine sider... damndamn

En flott jente fra Sola i Rogaland...

 

:titties: Enjoy...

 

Betegnelsen "babe" passer vel ikke helt på de 4 der akkurat ahahahhaha

Er vel på tide å slutte med alt dette maset ditt om Grombil.com... Forumet der inne var vel ikke direkte aktivt heller :idea: Fjortisopplegg..

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår