Gå til innhold

Ny Grombil babe...

Ranger emnet


RCS

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe bare musefletter og ikke noe annet??hehe

 

du er smart synes jeg..hihi...hmm....faktisk....er finere med jenter som faktisk har klær på seg da mystikken bevares enn en som bretter ut....ehm....you know.... over alt på nettet...see?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh, *fres* Ikke akkurat et pent syn..

 

De andre var ganske greie da, selv om det var litt ekstremt ja å ha ei 16år gammel jente med en UHYRE voldtatt 3(16??) Compact (Jeg er en stor fan av det orginale utseende av E-36 men ikke Compact) som ei Grombil-babe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting jeg stusser litt på... på det bildet av bmw`en litt tidligere i tråd`en...

hvorfor står det dodge og jeep på den?

er det nytt og trendy å reklamere for andre bilmerker nå?

hmh.. snodi`e greier

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes sia var fin den :) skal følge med heretter!!

 

alle som sier jentene er stygge, bør ta seg en titt i speilet og vurdere seg selv først!! er ikke så sikkert at noen av de jentene som er der ville orket å sett 2 ganger på noen av dere, og da vil jaffal ikke de som er enda penere gjøre det... dere som disser sia, er nok bare ute etter god runkestoff!! ingen dame betyr mye leting på nettet etter enda mere sånt stoff.. ha en fin runkeaften!!!

 

ps: tøft av de jentene å stille opp spør du meg, tross alderen.. trenger flere sånne, stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært innom der og sett (på biler og babes). Digga den kaddetten med cosworth motor med 526 HK eller hva det var, utrolig kult :D

 

Men jeg går for den ideen folka har her, post ut bilder av dere sjæl eller din bedre halvdel forran bilen. Blir sikkert masse hyss ut av det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er jeg smart eller var det ironi?hehe

ja nei det burde være lit klær på ja hehe... gutta kan jo ikke få se alt hehe :bump

 

Det er faktisk bedre med litt klær en ikkeno. Da overlates litt til fantasien, som man i sin tur må begyne å bruke... Get it? ;) Henger meg på miniskjørt og musefletter... Du slipper ikke unna nå... cheers

 

 

Ontopic: RCS: Bedre bilder rent teknisk denne gangen :) Bedre bakgrunner med mindre forstrrende elementer. Ser du har hørt på tipsene du fikk av diverse folk sist. :thumb

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår