Gå til innhold

DVD i bil, Nyttig eller KUN show?

Ranger emnet


2maz

Anbefalte innlegg

Dere som har dvd i bil, bruker dere det noen gang eller er det KUN for show? Benyttes det under kjøring? Navi kan jeg forstå, det vet jeg av erfaring at er et flott redskap

Men film liksom.

Jeg fikk pioneer dvd i bilen for noen år siden. Og den har vært flittig i bruk, på alle lengre turer, ferie, gatebil, osv, så er alle passasjerer underholdt hele veien, om det er film, playstation osv.

Også greit når man sitter på ferje, står i kø osv.

 

Ellers er det jo også litt show, nå har jeg 5.1 også som gjør det skikkelig moro å se på film i bilen. :D

 

Kan anbefales.

 

Siste kommentar på systemet var i dag:

"Faen, detta var litt rått da, og skikkelig skjerm også, som du slipper å sitte rett foran for å se bra bilde"

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde alltid med musikkvideoer i den gammle bilen min... og det skal jeg fortelle deg var underholdning.. driver du å kjører rundt på litt fulle folk i helgene skal jeg love deg at de er mye mer rolige og lager havlparten så mye søl og bråk..

 

Bortsett fra noen jenter jeg kjenner som ble litt hissige og skulle diskutere så fælt etter at de fikk se den "call on me" videoen.. :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det, men kasta den ut når det gikk opp for meg hvor fargli det egentlig er.. Våkna ikke opp før veistikkene på venstre side av vegen slo inn speilet mitt

 

Ja, det har jeg tenkt på og. Det må jo være en liten forstyrrelse å ha det på. Var og det jeg lurte litt på om sjoføren får glede av dette når han kjører.

 

Dvd til hylende unger i baksetet kan jeg forstå at er en god invistering, men har ikke det problemet enda :)

Men unger kan jo defineres som fulle folk i blandt og da, så....

Men flere må gjerne komme med sin mening. For å betale mye peng for noe som ikke blir brukt, men bare er for show er kanskje litt dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke bil,men sitter ofte på med bil(er) som har det,og vi ser film vær gang vi skal ut og "råne" siden jeg bor ett stykke unna streømmen/lillestrøm så ser vi film når vi kjører nedover. men hadde klart meg fint uten DVD,og sjåføren får ikke mye utnytte,om han får sett litt i blandt så får han jo med så lite at det ikke er vits og se.

 

når den tid kommer at jeg får barn så er DVD i bilen must,minst mulig barene skrik.

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg tenkt på og. Det må jo være en liten forstyrrelse å ha det på. Var og det jeg lurte litt på om sjoføren får glede av dette når han kjører.

 

Dvd til hylende unger i baksetet kan jeg forstå at er en god invistering, men har ikke det problemet enda :)

Men unger kan jo defineres som fulle folk i blandt og da, så....

Men flere må gjerne komme med sin mening. For å betale mye peng for noe som ikke blir brukt, men bare er for show er kanskje litt dumt.

 

 

Pioneer har kommet med en fin dings til grisekjørerene! :D

Ta en titt her!

 

Så er det liksom ikke bare dvd på skjermen lenger :)

 

Jeg klarte å holde øynene på veien da jeg hadde skjerm i bilen.. jeg hadde pc jeg da.. men samma det.. eneste problemet var nedsatt nattesyn.. som faktisk er noe å tenke på.. om ikke du kan justere lysstyrken på skjermen laaangt ned i kjellern :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt noe problemer med å følge med på veien, og som det ble nevnt her, det er viktig at lysstyrken kan justeres ned, noe den gjør automatisk på min, ellers så ser man nok noe dårligere enn vanlig.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Musikk Videoer i bilen er et must spør du meg så lenge du har et godt utvalg av videoer.

 

Personlig er jeg ikke så fond av DVD spillere til verken bil eller stue, hardisk playback er å foretrekke fremfor å knote med CD\DVD'er i bilen\hjemmet.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår