E-30 big Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Noen som har litt bilder eller? :pray Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Noen som har litt bilder eller? :pray Sjekk media forumet du =) Har noen flere bilder på dataen hvis du vil ha... Faen å du kjørte :D Og den hjelmen din haha, den var drøy :) Hva var det du skrudde på hver gang før du kjørte ut på banen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Sjekk media forumet du =) Har noen flere bilder på dataen hvis du vil ha... Faen å du kjørte :D Og den hjelmen din haha, den var drøy :) Hva var det du skrudde på hver gang før du kjørte ut på banen? Legg ut alle bildene i tråden jeg startet på mediaforumet så får vi alt på ett sted! ;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Legg ut alle bildene i tråden jeg startet på mediaforumet så får vi alt på ett sted! ;) Hvorfor det? Jeg startet jo en tråd først, der er jo både mine og Serious Performance sine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 fan.. må ha bommet den da jeg tittet igjennom! skal sjekke nå! 5august, cossi treffet ?? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 fan.. må ha bommet den da jeg tittet igjennom! skal sjekke nå! 5august, cossi treffet ?? Det er det jeg har bilder fra... E-30 big var jo der å... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Ok, trodde det var snakk om fra regnværs dagen 6august... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 probe GT: etter lappen jg fikk stod det 50 kr, leit at dem legger på prisen men er man bilinterressert lar man seg jo ikke bli stoppet av slike ting... 100 kr er jo ikke mye....var jo en super dag med mange fine biler :thumb Det går bra vettu;) Men er en sleip måte og gjøre ting på mener jeg. Men skylder ikke på deg da.. hehe.. har du noen bilder eller? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 For at alle skal skjønne det da, bilder fra Ford treffet 6august er her Ford motor sport treffet, 6 august Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Det går bra vettu;) Men er en sleip måte og gjøre ting på mener jeg. Men skylder ikke på deg da.. hehe.. har du noen bilder eller? selvfølgelig tokk jeg bilder:) har også fra gatebil, be 4 you treffet og diverse gatebiltreff(eks råde)som jeg har lyst t å legge ut,men jeg klarer ikke å få lagt dem ut:( så hvis noen kan hjelpe meg så blir jeg veldig glad... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Her kan du legge ut bilder, hadde vært bra om du hadde satt navn på dem også:) Upload Tror din far slang et sleng kyss til meg da han ble tauet av viking bilen fra brei sladd svingen hehe :D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Her kan du legge ut bilder, hadde vært bra om du hadde satt navn på dem også:) Upload Tror din far slang et sleng kyss til meg da han ble tauet av viking bilen fra brei sladd svingen hehe :D takk skal du ha, kjempe snilt:)... men problemet mitt er at jeg får ikke lagt inn bildene fra kameraet til data`n.. får opp en mld ala "ikke finner kameraet" så jg vet ikke hva jg gjør galt. :confused: (hehe, data er ikke min sterkeste side nei) men når jg engang finner ut det så er d jo kjempe snilt at jg kan legge inn bildene hos deg....:) hehe,det skulle absolutt ikke forundret meg at han gjorde:) han tror jo at han fortsatt ikke er en dag over 18 heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 selvfølgelig tokk jeg bilder:)har også fra gatebil, be 4 you treffet og diverse gatebiltreff(eks råde)som jeg har lyst t å legge ut,men jeg klarer ikke å få lagt dem ut:( så hvis noen kan hjelpe meg så blir jeg veldig glad... Om du ikke klarer å legge de ut så zip de eller noe sånnt og send de til meg, i mail eller på msn.. Har galleri til disposisjon.. Og var det noen "vanlige" biler på banen da? Kunne tenkt meg å prøvd mondeoen min der engang for gøy, må bare få oppi en ny maskin snart. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 hehe,det skulle absolutt ikke forundret meg at han gjorde:) han tror jo at han fortsatt ikke er en dag over 18 heller... Heheh, det er sånn det skal være! Han er ikke alene om og tro sånt skal jeg fortelle deg. hehe Hvordan kom han egenlig med bilen midt ut på gresset der?? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Heheh, det er sånn det skal være! Han er ikke alene om og tro sånt skal jeg fortelle deg. hehe Hvordan kom han egenlig med bilen midt ut på gresset der?? ja, jg trur alle føler seg yngre enn det dem egentlig er... han så ikke forskjell på asfalt og gress... trenger visst briller trur jeg,hehe:) neida... det som skjedde var at giroverføringa røyk... så da var det jo bare å pakke sammen da lissom.... kjipt det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg