espsko Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Som en del av vår råneturné tar vi turen til Notodden for å sjekke ut livet, bilene og damene Lørdag den 20. august og håper at Notodden kan utfordre blant annet Hamar og Trondheim, som begge har stilt opp med fete biler, fine damer og et sinnsykt liv. Det hele finner sted på parkeringsplassen ved bussterminalen omkring klokka 20.00, så hvis du vil ha bilen din i Max Power er det bare å møte opp! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Skulle gjerne ha kommet, men er i Kristiansand den dagen... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Skulle gjerne ha kommet, men er i Kristiansand den dagen... Business or pleasure? :D Ryggen din er med i max power nummer tre forresten. Omtrent samme setting som det bildet av en pepsifyr som drikker cola som har vandret rundt på nett i et par år :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 skulle gjerne oxo ha kommet, men er gatebil i kr.sand da... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Lurer på om kanskje jeg dukker opp. Er jo ikke mer en ca. 2 timer herifra. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 store muligheter for at jeg og en del andre fra drammen møter opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Litt synd det er planlagt så mye 20.august da... Gatebil show i Kr.sand Max Power treff i Notodden Streetmeet ved Skedsmohallen nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Litt synd det er planlagt så mye 20.august da... Gatebil show i Kr.sand Max Power treff i Notodden Streetmeet ved Skedsmohallen nope-mx3 Enkelt valg! Kom til Skedsmohallen :) :popcorn Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Enkelt valg! Kom til Skedsmohallen :) :popcorn Hei. Tror gatebil slår Skedsmohallen på denne datoen. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hei. Tror gatebil slår Skedsmohallen på denne datoen. mvh Hei Jeg tror vi på østlandet synes at det er kortere til Skedsmohallen enn til Kristiansand ;) Og det blir minst like moro :D Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 store muligheter for at jeg og en del andre fra drammen møter opp Jeg stiller jeg, kræsjer jo litt med ælvefestivalen da, men det går seg vel til får drekka på fredag :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Drammen stiller (hørte jeg sterkt?);) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 sterkt! *ti tegn* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Da sees vi den 20 :) (Drammenbil i max power nummer fire (september) forresten. Hvilken sier jeg ikke enda :rolleyes: ) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Det ser ut til at det kommer endel folk til tross for gatebil i kr.sand og streetmeet. Tror dette blir en bra kveld på Notodden og jeg stiller selvfølgelig opp :disco Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg