auto82 Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Noen her som har byttet lyspære i dashbordet på en honda civic gl 85 mod. sedan, 1,5 12valve? Mener bak speedometeret. Det jeg lurer på da er fremgangsmåten? Hvordan får jeg av dekselet for å komme til? Takker for all hjelp.. :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Kan ikkje hjelpe deg med dekselet, men gi deg et tips viss pæra sitter jævla trangt. Da bruker du en bit gummislange som du bare kan tre utpå pæra, men den må være trang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Har nå fått skrudd av dette instrument panelet og tatt ut defekte pærer. Men det jeg lurer på er hva tallene på de små glass pærene betyr? Prøvde å se etter watt-styrke, men forstod ingenting. Er det andre tall de opererer med på disse små instrument-diodene? Står bare 15B eller 158 på den største og Z 4 på den minste. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Hvilket merke er pærene? Fabrikant? Ta med deg pærene til nærmeste bilrekvisita så får du riktig type. Aner ikke hva tallene står for. Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Hvor får jeg tak i slike gummihetter av farge som jeg trer utpå pærene? Er noen av disse i instrument-panelet. Og så lurer jeg på en ting til. Er biltema lyspærer gode/gode nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Biltema pærer er gode nok. Folk kan si mye rart om Biltema, men du får hva du betaler for. Skjønner ikke helt hva du sikter til med gummihetter over pærene... til å farge pærene tenker du på? Uansett hva det er har dem det sikkert på Biltema/Bilxtra/Mekonomen. Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Mange pærer i instrumentpanel og sikkert i dashbordet og sitter jævla trangt, og det er umulig å komme til med fingrene eller tang. Da tar du en ca 10 cm lang slangebit som er trang å få på pæra, trer denne på og skrur da ut pæra. Skift så pæra og sett den nye i slangen og sett den på plass, ta så av slangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg