Volvo-Racer Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 uff, kjedelig.. :( har du bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hvordan får du festa denna plata? Blir det god lyd inn i bilen med en slik løsning? Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 uff, kjedelig.. :( har du bilder? Japp bilder kommer..... skal laste de opp imorra.... er for trøtt nå.... ser jo ut som en værre smell enn det egentlig var..... men den drenerte lommeboka mi saftig mye:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hvordan får du festa denna plata? Blir det god lyd inn i bilen med en slik løsning? Hmm... har skrudd fast to trebiter under hattehylla, så skrudde jeg fast plata i de to... så tok jeg de to hulla i "gulvet" der det egentlig skal sitte sånne plastskruer som holder gulvtrekket på plass, og skrudde to skruer fra plata sånn at de passa nerri.... God lyd? tja..... har ikke lagt kasse bak ennå, men jeg syns det er brukbart enn så lenge, og det gir bagasjeplass..... så slepper man å ta ut basskassa når man skal ha trunken full av drit.... Sleng inn en 12" istdet for 10"ern jeg bruker.. så er det duganes lyd:D Kan se om jeg får slengt opp no bilder om en liten stund.. skal bytte, eller rettere sagt, sette på o-ringen til tankarmaturen som jeg glemte å sette på ved tankbytte:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Dette er noe jeg virkelig også kunne tenkt meg gjennomføre. Du kunne vel ikke sendt meg målene på den plata? :) Har en 12" stående, med et slikt oppsett du har ville det blitt utrolig bra. Alle mål, til og med kassa i bak-kant? :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 jeg har et panser med samma fargen... er det "halvsnute"? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Dette er noe jeg virkelig også kunne tenkt meg gjennomføre. Du kunne vel ikke sendt meg målene på den plata? :) Har en 12" stående, med et slikt oppsett du har ville det blitt utrolig bra. Alle mål, til og med kassa i bak-kant? :D Kan fikse måla, men det er bare plata der ennå.... skal lage kasse til subben bakpå plata som sagt... skal slenge ut måla etter en tur i dusjen.. overtid vett:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 jeg har et panser med samma fargen... er det "halvsnute"? Har ekstra panser , vis det var det du tenkte på.. men høre rykter om at du hadde en høyre framskjerm ligganes? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Slenger opp noen bilder, av krasjen, bytte av dempere ++... ikke al verdens kvalitet, men dog:p Demontering og ihopsetting Demper bytte: Må brått ha ny skjerm, å ny løkt på høyre side kommer snart... skal demontere en delebil jeg har kjøpt... sammen med et par andre huer.. Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 ja har en skjerm ja , men er desverre solgt. du trenger ikke komplett ræv i stede? har en liggende og slenge hehe :D:D:D:D:D har noen gamle lykter også, ikke sikker på hvordan de er .. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 ja har en skjerm ja , men er desverre solgt. du trenger ikke komplett ræv i stede? har en liggende og slenge hehe :D:D:D:D:D har noen gamle lykter også, ikke sikker på hvordan de er .. hehe... trenger ikke noe av det:p Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Er ingen som vil ha ræva di preben! Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbercrack Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hei. kanon bra bil. sorry får at dette er litt of topic. men jeg har akkurat kjøpt meg en Volvo 245 gl. og lurte på om de er vanskelig å skifte bremseklosser, bremseskiver og bremseskjold?:S må skifte nevnte deler fær eu i september... håper på postivt svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Prøv å søk litt forumet, du finner sikkert noe som har gjort eller spurt om det før. For å svare kjapt så er det ikke noe særlig vanskelig å bytte. Tar bare litt tid siden du også må lufte bremsesystemet etter på, men da trenger du hjelp fra en til. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Bra du ikke kjørte riskoker under krasjen. Da hadde bilen vært pakka sammen og hjorten hadde ledd av deg og stukke til skogs igjen :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg