BurnPr00f Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 ja, åå, jeg forguder tåkelyd og parklys!! Thats the spirit! (Men festet til det ene tåkelyset mitt på 740'n har knekt :( Så om noen har, så skrik ut!) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 ja, åå, jeg forguder tåkelyd og parklys!! Thats the spirit! (Men festet til det ene tåkelyset mitt på 740'n har knekt :( Så om noen har, så skrik ut!) det er vell en smal sak å lage?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 ja, åå, jeg forguder tåkelyd og parklys!! Thats the spirit! (Men festet til det ene tåkelyset mitt på 740'n har knekt :( Så om noen har, så skrik ut!) Finn fram loddebolten, så er det bare å "plastsveise". Har gjort dette selv og det funker gull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Modern måtte vise 740n sin på nytt fordi den var "Hes i hønnet" som døm skrev hahah :D hes i hønnet :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Nå er det snart tid for visning igjen vettjæ... eller april da:P uansett, tenkte å få tatt det lille bremserøret å bytta til helga... Etter lufting da, skal det være bra igjen.... Men kvier meg litt til å kast'n opp på bukker:P er så kaldt ute:P:P Men må bare få gjordt det. Så oppdaterer litt videre til helga... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 scb fin fint prosjekt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 scb fin fint prosjekt!! takker.... litt kjipt at jeg ikke kjørte opp å henta felgene med 240'n men.... (hadde tanklekkasje:P) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hehe det går bra.. vi får ta det igjen!! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hehe det går bra.. vi får ta det igjen!! =) Det årdner seg sikkert;) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Da var bremselange byttet... Bremsene ble bedre, men sliter fortsatt litt med den ene kretsen.. se link Hjelp anyone? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Da var bremsene fiksa å i orden en gang for alle (håper jeg:P) Slenger ut noen bilder av b.l.a. da jeg bytta pakninger i hovedsylindern... Vet fortsatt ike helt hva som var problemet, men sannsynligvis var det en del luft i systemet, samt at det var et par pakninger i hovedsylinder som var gåene... =) Ny pakningene: Litt uklart, men det er stemplet Hovedsylinder under monterin/demontering Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Da må man bytte regulatoren.... Skal ut i garasjen nå å bytte den... Bilder kommer senere... =) Dessuten må kløsjen snart byttes... tenkte å slenge i en m47 kasse i samme slenge=) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Bra dætta. Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Her kommer noen bilder av byttinga, pluss at jeg hev ut vabasto-driten i samme slengen=) deilig=) Her er bilder av gammel og ny regulator: Bilde av motorrommet vebasto vekk: Man jobber jo som rørleggerlærling;) Har også fiksa hvite skiver i instrumentpanelet, bilder kommer etterhvert... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Bra dætta. Keep up the good work! Takk takk=) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg