tosk Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Du satte i nye lager vell? Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Pent arbeid! -Min så værre ut for å si det sånn da jeg begynte på den, sett bort i fra oljelekksajene da. Hvor langt har denna maskina gått egentlig? Åssen stempler bruker du? Originale? -Nice 405-topp, må få gjort det samme med dne jeg har liggende her... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 kjøpte meg b23et idag jeg og gett med alt som trengs for og fyre foruten intercooler,noen som har en standard og selge! det er gromme motorer,alt smidd pluss den riktige toppen. ser bra ut det her larsen racing.morro med motor plukk morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 kjøpte meg b23et idag jeg og gett med alt som trengs for og fyre foruten intercooler,noen som har en standard og selge!det er gromme motorer,alt smidd pluss den riktige toppen. ser bra ut det her larsen racing.morro med motor plukk morph Jaja, konge dette! Har satt i nye lagrer ja, skal bytte alle tettninger, pakninger osv. Motoren er gått 235.000 aldri trimmet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Rart at den er så full av olje og sånn etter bare 235.000... forrige eier kan jo ikke ha utført noe service på den i det heletatt omtrent. Den har tilfeldigvis ikke stått i en gullfarga 760tic? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Jaja, konge dette! Har satt i nye lagrer ja, skal bytte alle tettninger, pakninger osv.Motoren er gått 235.000 aldri trimmet. ja bra, nei så bare du hadde lagt de ved rådene der, er så vant me å hive gammel lager så fort jeg tar de ut når jeg overhaler motorer, så trodde kansje d var igjenbruk :P Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Er stop i prosjektet nå pga pengestopp...Må få slipt ventilene, hente en pakke til 1700 fra åsane bilophogging som inneholder mellomaksel, spakstell og girkasseoppheng, så må jeg ha nytt ledningsnett til motoren til 3000,-. Må kanskje selge AT'en for og fortsette. Noen som vil ha den? utropspris på 7000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Dette blir meget bra Lars!! Liker å se at ting blir gjort som dette, nemlig ordentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Dette blir meget bra Lars!! Liker å se at ting blir gjort som dette, nemlig ordentlig. Larsen mener du vell... :) Liker og å gjøre ting skikkeli med det samme jeg er i gang med noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Er stop i prosjektet nå pga pengestopp...Må få slipt ventilene, hente en pakke til 1700 fra åsane bilophogging som inneholder mellomaksel, spakstell og girkasseoppheng, så må jeg ha nytt ledningsnett til motoren til 3000,-. Må kanskje selge AT'en for og fortsette. Noen som vil ha den? utropspris på 7000,- Jeg vil kansje ha den, hva er gjort med den og er det gear kasse med? Kan du sende meg bilder av den? Jeg kjører forbi stord til helgen så da kunne jeg kansje kikket på den? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 er et motor bilde under tråden "post bilde av ditt motor-rom" eller no sånt ;p Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Stemmer det. Er den ja. Men den er så godt som solgt for 6500,- nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 ok , gi beskjed hvis den av en eller annen grunn ikke blir solgt da. :) Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 ok , gi beskjed hvis den av en eller annen grunn ikke blir solgt da. :) Åja, du e i frå haugesund du ja! E jo kje longe turen da. Den me mest penga får maskinen. E ein frå stord så vill ha han, men når da blei jævli slosskamp i Etne i går når me va borte hos dei og prata så blir da litt lettare å selja te nåken andre. Bere komma me bud, motoren skal utav i måro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Åja, du e i frå haugesund du ja! E jo kje longe turen da. Den me mest penga får maskinen. E ein frå stord så vill ha han, men når da blei jævli slosskamp i Etne i går når me va borte hos dei og prata så blir da litt lettare å selja te nåken andre. Bere komma me bud, motoren skal utav i måro. Hehe ja ok, men det haster ikke for meg med den motoren , skal isåfall bare ligge til jeg får en 245-79 som jeg skal kjøpe og sette en turbomotor i . Jeg finner ikke den tråden om den motoren din jeg :( Hva var det de sloss om da? prisen? hehe Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg