Pompiuses Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Når jeg bremser hardt ned fra høye hastigheter, dvs 120 og over, så rister det bra i rattet. Hvis jeg bremser hard ned fra 120 og mindre så er det ingen risting. Kan dette komme av kast i bremseskivene, eller kan det være hjulene som ikke er skikkelig avbalansert? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Hadde det vært hjulene som ikke var avbalansert ville du vel merka risting hele tiden.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 har det samme problemet, bare at det rister uansett hvor fort jeg kjører og bremser ned. skifta et gåent styreledd og hadde understellskontroll for 1 mnd siden så jeg tror ikke det er understellet. men kanskje kast i en skive eller ubalanserte hjul? Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Bilen står på helårsdekk nå. Er litt usikker på om det kan være at disse rett og slett ikke tåler belastningen. hmmm... tror jeg venter til etter jeg har fått på sommerdekka med å sjekke for kast i skivene. Er litt dyrt med verksted her til lands gitt :( Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 I og med at ristingen kun oppstår fra høye hastigheter vil jeg tro det er et ledd i forstillingen din som er gåent, evt en foring! Sjekk også at alle stemplene i bremsekalipperen går lett! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg