Mortenf Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Vel, hva skal man si? Glad og fornøyd hentet jeg ut biltilsynets lille røde (prøveskilt) og dro på Japsetreff i helga som var. 12A turboen snurra som en liten prins hele veien og alt var bare herlig! Men så.. På veien tilbake traff hun meg.. Dette skjedde: Jeg stoppet på et oversiktelig rettstrekk (300m) bak en bil som skulle inn på en butikk til venstre. Intet problem.. Satt og ventet på at han skulle kjøre, og da.. BOOOOM Ei jævla drittkjerring smeller rett i ræva på meg! Ikke engang et bremsespor. :mad: Tok med seg bakfangeren, det ene lyset, og plata mellom lysene. Det beste av alt, hun hadde faen ikke sett meg, fordi hun skulle bare skifte CD (noe hun også var dum nok til å skrive på skademeldinga) Egentlig hadde jeg tenkt å gi henne en smekk eller to, men det tar seg ikke ut å lappe til høygravide kvinnfolk (selv om de er direkte evneveike) Så nå har jeg vel en omlakkering i vente, betalt av Vesta Skadeforsikring! Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Haha fyfaen at det går ann... 300 m rett strekke og hu klarte ikke å se deg? Tok hun ikke et overblikk over strekka før hun begynte å fomle med cd`r??? Bra hun inrømte det selv da, selv om det hadde vært hennes skyld uansett... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg sier bare WOMAN, PLEASE!! damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg jobber i Vegvesenet, med trafikk ulykker. Du skulle bare vist hva folk kan finne på å skrive i skjemaene vi får kopi av.. Fått meg mang en god latter. Håper det går bra med bilen da. Kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Ikke gi deg før førerkortet hennes er med på å sette dimensjonen på sankt-Hans-bålet ditt. Makan til grov uaktsomhet...! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Synd med bilen! Mener ikke å mase, men det er alltid interessant å se bilder av slike ting. Kom politiet til stedet? Dro du til lege, eller var det ikke en så kraftig smell? Fikk hun førerkortet beslaglagt? Ved slike ulykker/hendelser er det vel nesten standard at førerkort blir beslaglagt, dersom sjåføren er under 23 og mannlig :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Har planer om en liten photosession så snart kameraet er tilbake fra ferie! Det gikk egentlig utrolig bra med RX`en. Støtfangeren er seff knust, og det ene lyset sprakk samt blekket bak fangeren fikk seg en smell. Utrolig hva den lille bilen tålte! Hennes (ellers skal vi si hennes fars) Corolla 200X modell derimot gikk det svæert dårlig med. Alt, og da mener jeg alt frem til tårna var grundig sarva! Panser, forskjermer, lys, grill, støtfanger, radiator, you name it! Synes ikke noe synd på henne! Som plaster på såret dro jeg selvfølgelig til wankelhovedkvarteret i Trondheim (Simtech) og kjøpte meg en intercooler av OleM!! Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 sånn ere med moderne biler da :D deformasjonssoner. kjører du på en busk, må du bytte hele bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg