Gå til innhold

Snart 2000 medlemmer

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

For å være helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor dette er et problem for dere. Hvorfor gidder dere å bry dere om noen folk er her bare for å lese, evnt har vært innom noen ganger....

Hva har dette å si? Blir forumet et bedre/dårligere sted om det tallet er KUN for de som skriver her?

:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mangen av de som er registrert som er aktiv. Kikker passivt. Jeg har snakket med masse folk rundtom. Bl.a han som skiftet dekk til meg på sleden min i Molde er BF kar. Spurte om han hadde postet noe jeg kjente til. Men han var passiv sa'n.

Sånn er det med 40-60% av forumer. Ser for meg 10% er borte og resten er postwhores.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det som et positivt tegn på at det meste er ganske bra her inne jeg, når man kan henge seg opp i slike bagateller gang på gang.

Dte er jo bare et definisjonsspørsmål. Alle kan jo ikke være aktive hele tiden, folk kommer og går og forumets eneste fornuftige målestokk, som også benyttes på lik måte på alle andre vBulletin forumer er akkurat dette - hvor mange som har registrert seg som brukere. At en og annen suppegjøk må ha flere logins orker man ikke å bruke ressurser på å spore.

Forøvrig tror jeg vi når 2000 medlemmer eller registreringer om du vil, innen Mars er omme.

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

For å være helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor dette er et problem for dere. Hvorfor gidder dere å bry dere om noen folk er her bare for å lese, evnt har vært innom noen ganger....

Hva har dette å si? Blir forumet et bedre/dårligere sted om det tallet er KUN for de som skriver her?

:mad:

for min del tenker jeg ikke på de brukerne i det hele tatt.

Jeg tenker på dobbeltoppføringer, er sikkert en del av dem og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider