licorice84 Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 da har jeg akkurat vært og henta mitt nye simons effektanlegg til golf'en. kompisen min mener at jeg absolutt burde stikke på Bilens Eksos eller noe slikt for å få det montert skikkelig, fordi han mener det er vanskelig å få det skikkelig tett selv. er det verd turen og penga? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Er vel bare å bruke skruklemmer som passer det, ble tett hos meg ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 hvis du bruker eksospasta og drar til klemmene skikkelig, så blir det tett ble det hos meg. da brukte jeg ikke isospasta, men dro igjen klemmene såppas hardt at de sannsynligvis ikke vil av igjen med det første :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 så lenge du får rørana skikkelig på plass og bruker eksospasta og skikkelige klemmer så skal da bli tett og fint. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 nice! eneste som er bæsj nå, blir å finne en plass jeg kan kjøre bilen opp så jeg får litt plass under der :P Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Få den opp litt...? Jeg bytta da eksosen min hjemme på gårdsplassen med jekk og holdere så blir det plass! :D No utroooolig god plass er det nok ikke men det går helt fin faktisk! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 nå er faenskapen jekka og satt på bukk :D skal begynne å jalle med det idag! fikk forresten angeleyes'a mine igår også :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 da var det montert! ble helt tett og kjempefin lyd og respons :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Liker ikke deg.... :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass haha Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 kanke annet enn å glise :D:D:D hvis du ikke har noe å gjøre søndag, kan du ta deg en tur også kan vi se om vi får jalla noen hvite skiver og rød belysning? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg