quattro1380461448 Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo Golf I hjulbuer er en del dill for å få på.Kompis av meg gjorde det på sin Audi 90 quattro og det ble dritfett med Compomotive MO 8x16 felger (hvite) innpress 10. Hadde det vært mulig å få sett noen bilder av denne bilen? Siter Speed does not kill, but lack of judgement does. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by alpha Hadde det vært mulig å få sett noen bilder av denne bilen? Jo det er mulig!! Den bilen er sinnsykt rå,med sportquattro panser og frontspoilerlippe fra SGI.Et SINNSYKT bur (cirka 35 m med rør) har han også i bilen Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Ikke denne? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Nei nei.........den der har jo urquattro skjermer den Jonte. Kompisen min har orginale skjermer men med Golf I hjulbuer.Kanskje ikke så lett å se på dette bildet men vet du hvordan hjulbuene ser ut orginalt ser du stor forskjell Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Her er litt av buret........vanskelig å få med alt når stolene står i Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Skikkelig bur går helt frem til dempertårna........... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Her går buret ned i dørken og opp igjennom torpedoveggen..... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by OleC ja... jeg har ringt å sjekket litt rundt på det. er piss redd for at det ikke skal bli bra... er så mye kriker og kroker. men hvis noen har erfaring med lakking av felger så del de med meg. har mine til lakkering nå,orginale s2 felger, kan poste noen bilder med resultatet når jeg får dem igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Mars 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by coupe quattro har mine til lakkering nå,orginale s2 felger, kan poste noen bilder med resultatet når jeg får dem igjen. Glimrende... gleder meg Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Ole C : jeg vet om et sett splitter nye Compomotive MO felger i 7,5x17 som passer på din bil.De er helt nye og ubrukte.Pris cirka 8 tusen for 4 felger uten dekk.De felgene tåler juling også......også er de hvite da :D :D :D :D :D :D :D PS!! Samme felger som står på den 90`en Jonte posta bilder av.. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Lekte litt med den bilen din.... Tror den kan bli veldig bra!! Fant ikke hvite felger desverre... satte på noen blanke 18 (el 19?)tommere i stedet. I tillegg har den fått helrøde baklykter, hvite sideblinkere og "nylakkert" dør.... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by Finepix Lekte litt med den bilen din.... Tror den kan bli veldig bra!! Fant ikke hvite felger desverre... satte på noen blanke 18 (el 19?)tommere i stedet. I tillegg har den fått helrøde baklykter, hvite sideblinkere og "nylakkert" dør.... weeeee :) Dette var jo drit kult! flere som tør prøve seg?? Noen som f.eks kan lakke crome listen i bilens farge.. det samme med karmen rundt dørene (helst i steg 1 og steg 2, altså først en, så begge) ?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Mars 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by Finepix Lekte litt med den bilen din.... Tror den kan bli veldig bra!! Fant ikke hvite felger desverre... satte på noen blanke 18 (el 19?)tommere i stedet. I tillegg har den fått helrøde baklykter, hvite sideblinkere og "nylakkert" dør.... Takk takk, fikk et litt bedre inntrykk der... noen som kunne tenke seg å gjøre som Silverboy sa, og også prøve bilen med Momo Gt2 hvite Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Originally posted by OleC Glimrende... gleder meg tar litt tid, dem skulle være ferdige for et par uker siden, han som har dem, ringte i dag, felgene var ferdige og var bare å hente, kom dit og fant ingen hvite felger bare et par søvgrå s2 felger, :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1380461448 Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo Jo det er mulig!! Den bilen er sinnsykt rå,med sportquattro panser og frontspoilerlippe fra SGI.Et SINNSYKT bur (cirka 35 m med rør) har han også i bilen Sinnsykt rå ja, hva sitter det av motor i bilen? Siter Speed does not kill, but lack of judgement does. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg