kadettc caravan 30e turbo Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 det jeg har brukt er ikke c30se det er en 30E, hvorfor gjøre det alle andre gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 var ikke ment til deg, men til trådstarter. får jo ikke dette godkjent heller, motor blir vel for tung +du må ha pink bremser men hvordan flytter c30e med tubo på seg da? har omega med c30se og synes denne er daff.. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 var ikke ment til deg, men til trådstarter. får jo ikke dette godkjent heller, motor blir vel for tung +du må ha pink bremser men hvordan flytter c30e med tubo på seg da? har omega med c30se og synes denne er daff.. Men tror et slik dråg av en motor hadde hatt godt av en skrukompressor. Da får en utnyttet det potensialet som finnes i den.. (men det koster.) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettc caravan 30e turbo Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 unnskyld da mistforsto litt hehe hvordan det flytter seg veit jeg ikke helt ennå men kommer sikkert til å bli bra skyv i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 om noen vil ha så har jeg en kadett c sedan, utskjært i torpedovegg til rekke sekkser, 3.0E kan også følge med, må kun sveise ny tunell så er den god, løp å kjøp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 om noen vil ha så har jeg en kadett c sedan, utskjært i torpedovegg til rekke sekkser, 3.0E kan også følge med, må kun sveise ny tunell så er den god, løp å kjøp ;) Hvor mye skal du ha for den? Det er ikke den jeg har sett i særp vel? Den litt matt røde med STORE felger?? hehe.. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hehe nei, men den er nok min den å :D har stått på verksted mitt i 3år trur jeg denne, den er sandblåst å syregrunna, ganske fin i karossen egentlig, litt rust er det jo men helt grei egentlig. bilen står i deler, men ska ha det meste, har ny frontplate og venstre framskjerm.(helt nytt altså) bilen går billig pga plass mangel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hehe nei, men den er nok min den å :D har stått på verksted mitt i 3år trur jeg denne, den er sandblåst å syregrunna, ganske fin i karossen egentlig, litt rust er det jo men helt grei egentlig. bilen står i deler, men ska ha det meste, har ny frontplate og venstre framskjerm.(helt nytt altså) bilen går billig pga plass mangel. Til joppa: Ta å sjekk PM boksen din, den er full. drita full. Er det mulig å komme å se på den i dag? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 inboxen må vel få lov til å ha det litt morro i blandt den å eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 det er ikke 24v men 12v dette er min bil den turbo`n så skremmende liten ut på en 3 liter, men det er kanskje bare bilde som lyver litt?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hvorfor bruke en slik trasig mototr som c30se ? hvorfor ikke c20 xe eller c20lett c20let :P Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg