T0mmen Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Da kjøper jeg heller sotspray og soter de selv:) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Ja, da er ting blitt gjort på bilen. Stylinga er lakkert, lakkerte trommlene bak og calyptrene fram, og sota øverste del av baklys(midlertidig)! Men her kommer noen bilder fra hvordan den er nå! Var også på Rudskogen med den, bilen sto parkert rett utenfor det store teltet! Spillte musikk omtrent hele helgen cheers Det var en artig helg, bortsett fra all drittn med batteriet og dynamoreima da:( Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 gjør seg med lakk på stylinga ja:) ikke ta dette som kritikk men dette ville jeg endret på : -Skjøtet sammen downforcer med bakfanger og satt i sort netting med små masker. -Single lykter (kanskje med angeleyes?) -Hvis du skal beholde 90fangeren så er grøftelys ett must, eller slike luftinntakt man setter der, det er kanskje ikke så "oppbrukt". -er kanskje bare meg men syns disse "m3" (?) skjørtene passer best til rs fanger..med tanke på linjer..thats me :) 90 og g60 skjørter er snasent da. men ser du står på, det er good! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 gjør seg med lakk på stylinga ja:) ikke ta dette som kritikk men dette ville jeg endret på : -Skjøtet sammen downforcer med bakfanger og satt i sort netting med små masker. -Single lykter (kanskje med angeleyes?) -Hvis du skal beholde 90fangeren så er grøftelys ett must, eller slike luftinntakt man setter der, det er kanskje ikke så "oppbrukt". -er kanskje bare meg men syns disse "m3" (?) skjørtene passer best til rs fanger..med tanke på linjer..thats me :) 90 og g60 skjørter er snasent da. men ser du står på, det er good! :) Tror jeg ville gått for enkle lykter jeg også. Eller ihvertfall kjøpt 4 klare lykter til den fronten du har nå. Det er veldig mye penere og du slipper å kvitte deg med de gode langelysene nå når vinteren nærmer seg. Ellers en grei bil. Personlig ikke så stor fan av diffusoren, men det er din bil:) Bra arbeid gutt. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Er jo mer som står igjen her da. Som sagt mange ganger, så skal emblemfri 2 lykters grill kjøpes inn, MEN det får bli når jeg har penger! Syns 4 lykters er SÅ stygg, at den skal jeg ikke ha! Og netting skal jeg kjøpe for å ha i diffusor, og grøftlys har jeg. De er festa nederst på GTI leppa. Skal ha netting i 90 fanger forran. Har også tengt litt på dette med RS fanger eller en annen fanger fram, men jeg får se. Personlig syns jeg 90 fangere er penest:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Herlig bil ;) Hva heter pottene du har? ser bra ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Takktakk:D Den potta jeg har, er en DTM med 2.5" inn og 2x3" rør ut. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Skal vaske bilen en dag det er solg og finvær her(sjeldent)! Og komme med flere bilder da..Neste innkjøp blir emblemfri grill med grill liste! Så kommer nye lykter rundt og div. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 angel-eyes? det er søtt da, hehe ;) legg ut mange bilder. gjerne innvendig også. elsker bilen din, gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Skal vaske bilen en dag det er solg og finvær her(sjeldent)! Og komme med flere bilder da..Neste innkjøp blir emblemfri grill med grill liste! Så kommer nye lykter rundt og div. Mvh Tommen Hvor mye kan man få for en emblemfri grill med klarglass lykter med kryss da? Enkellykt altså, ikje sånn eg nevnte først:) Kanskje jeg skal selge min til deg for en god pris. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Det høres intresangt ut. Gi meg en pris eventuelt på PM, så kan jeg se hva jeg får råd til. Var på Rudskogen i helga, så er svært blakk cheers Takker for alle kommentarene:D;) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Da kommer det flere bilder etter en liten vask idag:D Var karnsje litt mørkt ute, men det er iallefall et utgangspunkt cheers Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Her kommer noen nye bilder av bilen som ble tatt en fin dag å ta bilder på:D Nye lyktene er også kommer på plass, samt FK filter;) Emblemfri 2 lykter grill og Grill liste er bestillt og vil kommer iløpet av uka. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Fin bil.. Men du må rette på den bakpotta di "Mvh Tommen" Mvh UltimateVW Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Kult speilbilde i lakken Hr Mvh TOmmen :D Synd "Esel" øra er litt i veien "m3 speilet" Mvh ZpeTTeT Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg