T0mmen Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Det som er at forrige eier skal ha tilbake disse felgene, og HUN kom med det etter byttet og etter jeg hadde plukka ned bilen. Men jeg får tilbake mine felger da, men de er ikke mye å skryte over. Håper på 9x16" felg, eller breie 14"/15" felg eller noe i den duren til vinters. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Beklager at ingenting er skjedd her, men har ikke gjort så mye mer for tiden. Er kunn småpuss igjen nå, så får v grunna bilen iløpet av uka. Men lurer på en ting her. Det blir til at jeg skaffer meg 88-91 breddere istede, for det blir en del penere, i og med at jeg har brede dørlister fra før. Så, hvordan vil det bli med de sideskjørtene jeg skal ha på? De kan man se på side 1 i denne tråden. Noen som har noen forklaring eller ideer om hva jeg kan gjøre? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Da har ting å tang skjedd igjen. Har idag fått vaska bilen i silikonfjerner, og fått bort alt støvet og helgrunna bilen. Grunninga ble veldig bra, og begynner mellomslipinga på Lørdag, og lakkering inne i dørene. Bilder er tatt underveis, så de kommer i tråden iløpet av kvelden her:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Da folkens! Her kommer en del bilder under diverse jobbing:D Her er vi igang med å sparkle bakluka med glassfibersparkel: Her en av rutene som er sota(ble utrolig bra)!: Sparkla litt på dørene: Bakruta sota(VELDIG fornøyd med resultat): ENDA et lag med glassfibersparkel: Grovpussing av glassfibersparkel: Sparkla igjen emblemhullen bak(Ja, har hadd på glassfibersparkel først): Noe sparkling på førerdør: En liten bulk som mått sparkles: Ikke helt ferdig med baklula(men begynner og ligne): Glassfibersparkel og vanlig sparkel blanda til bakluka: Pussing av bakluke gjenstår: Under grunning av bakluke: Bakluke så å si ferdig grunnet: Dagens jobb, maskering pågang: Bilen så å si ferdig maskert: SÅ, under grunning: Enda et bilde under grunning: Nesten ferdig grunnet: 3 til 4 lag med grunning over sparkelflekker, og 2 lag ellers. Grunninga ble svært bra gjort. Finnes ikke sig eller noe noen steder:D Kommentarer takes med takk:) Masse takk til Kissan (han som sprøyter og sparkler), og masse takk til Geir Johan som var med å sota rutene!:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Flotte greier Tommen! ;) Du må ta en tur til østlandet når du er ferdig! :D Dør etter å se denne ferdig, og ikke minst, høre anlegget ;) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Takker, takker WoodBeach:D Joda, kommer nedover den 13.Sept, skal til Ketil en tur før jeg kjører til Rudskogen! Jeg og Anders skal nedover til Rudskogen til 16-18 sept. Anlegget skal du nok få høre ja, må bare bli ferdig med oppsettet:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Ikke en eneste kommentar fra dere Golf entusiaster? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hvilken farge blir det? Hva betaler du for lakk og grunning til hele bilen? og hvor mye går det med? Ser ut til å bli rimelig strøkent m'm Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 etter hv jeg har hørt, så blir det svart blank. Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Her er det forandringer i planene, og fargen er bestemmt mørke grå metallic. Ikke ulik LP7V fargen, karnsje litt mørkere. Joda, er svært fornøyd hittil. Skal avmaskere å kjøre ut idag, å knipse noen bilder iløpet av dagen. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 ser bra ut det her..syns grunningsfargen var kul jeg da..hehe, selvom lp7v fargen ikke er så dum den heller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Huff å huff..Var å skulle hente lakken idag, og der kom han jo med flere spanner med lakk såklart. En endelig avgjørelse havna på grå/lilla metallic..! 3.5L fikk jeg for 700,- så kommer klarlakken som jeg skulle få for 700,- også. Skal sprøyte i dørene imorgen nå, så skal han lakkerern spøryte bilen på Mandagen, viss vi blir ferdig med alt til da. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hey. Alt i alt med stylingen regner jeg med å havne på rundt 10k. Lakken og klarlakken fikk jeg veldig billig, det var 3.5L grå/lilla metallic lakk til 700,- og 700,- for klarlakken. Grunninga aner jeg ikke, for jeg betaler ikke noe selv:D Blir påspander av min far;) Hehe! Må betale noen tusner selv, men ikke mye. Så alt er satt på regning, så jeg vet bare pris på lakk og klarlakk jeg:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hvilken farge blir det? Hva betaler du for lakk og grunning til hele bilen? og hvor mye går det med?Ser ut til å bli rimelig strøkent m'm Hey. Alt i alt med stylingen regner jeg med å havne på rundt 10k. Lakken og klarlakken fikk jeg veldig billig, det var 3.5L grå/lilla metallic lakk til 700,- og 700,- for klarlakken. Grunninga aner jeg ikke, for jeg betaler ikke noe selv:D Blir påspander av min far;) Hehe! Må betale noen tusner selv, men ikke mye. Så alt er satt på regning, så jeg vet bare pris på lakk og klarlakk jeg:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 fint prosjekt:) lurte litt på hvor jeg kunne finne de sideskjørta og den fangern du har på noen av de første bildene.. skal se litt om jeg finner til ener muligens tilpasse.. Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg