matador Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 gratulerer! det var en veldig lekkert instalasjon!! :pray yodude Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Takker igjen, nå gleder jeg meg til å få lyd i det :) Kansje det blir idag(les:mandag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Slenger ut noen bilder, bilen er nå på veien. Små ting gjenstår, men har fått lyd :) skal til Frank å justere litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 ikke noe annet å si en lækkert. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audianer`n Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Imponerende... meget imponerende! Siter Racing a Civic is like paraolympics. you may win, but you`re still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Hei Morten ja bygget ser bra ut på bildene men etter du stakk innom i dag må jeg bare si at det var enda råere live . Ble party lyd også etter litt justering . Vi får finjustere når du skal delta i konkurransene senere, nå er lyden slik den bør være for party og utstilling . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 På tide med litt oppdateringer her... Slenger ut noen bilder Ronnie Krabberød har tatt. Nå er oppgraderinger på gang, følgende planlegges gjort fram til våren: Bagasjerom: 2x17" skjermer, forsterker, Focal 165kp, alt skal bygges i polyester+++++ "inni" bilen: Dash skal bygges i polyester, noen stk 7" skjermer her å der++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Ikke annet å si enn Dønn strøkent!!! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 fy faen.. dette er lekkert.. så den på street meet i lillestrøm.. er bare å gjøre en ting :wave hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Sinnsykt bra!!! Ble meget lekkert... Hvem fikk du forresten til å skjære ut høyttalergitterne??? Mvh Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 off, her ligger det mange timer med støping, sliping og lakking drunk Men fy F.... for et sinnsykt bra resultat, av med hatten for deg :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alucard Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Fy flate. Du er herved det nye idolet mitt når det gjelder stereobyggning og bilstyling. :D MVH Alucard Siter 2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro Prosjekt: 1983 Opel Senator-A X-biler 1985 Audi 80CC 1.8 1995 Audi A4 B5 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Dritt bra bygg! Har sett bilen din et par ganger på sommertreff. Men fikk sett veldig nært på bilen på Leknes under Acap's gatebiltreff. Sykt bra gjennomført bygg. :wave Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Takk for det gutter, her er endel timer med tenking, pussing osv er både første stereo prosjektet mitt og første gang jeg har brukt glassfiber...det gav mer smak kan man si, både pga respons hos publikum, firma osv men mest fordi det er sinnsykt skøy å bygge :) Kommer i neste Bilsport, neste Rigth on, neste Max for menn + noen flere blader som jeg ikke vet helt dato på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Sinnsykt bra!!! Ble meget lekkert... Hvem fikk du forresten til å skjære ut høyttalergitterne??? Mvh Tommy Det er Aakre mekaniske som har gjort det tlf70209400 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg