Gå til innhold

Advarsel: Bruk bilbelte!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har belte påbud i bilen for meg og alle som sitter på. Til og med bikkja har eget belte :) (ikke vil jeg se hunden forsvinne i en evt. kollision, og ikke vil jeg ha 50 (ganger x) kilo i nakken)

 

Bra reklamefilm!

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har belte påbud i bilen for meg og alle som sitter på. Til og med bikkja har eget belte :) (ikke vil jeg se hunden forsvinne i en evt. kollision, og ikke vil jeg ha 50 (ganger x) kilo i nakken)

 

Bra reklamefilm!

 

jeg sier det slik, er du over 15 år kan du selv velge om du vil ha på deg belte eller ikke. - etter denne filmen tviler jeg noen i min bil skal slippe belte fra nå av.

 

 

men, dette har vi jo snakket om X antall ganger før, og ingen skriker "repost" eller noe sånn, er dette fordi vi er meget ansvarsbeviste unge (?) sjåfører?

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper jo lite om DU bruker belte, hvis en bak deg på, si 80 kilo, ikke bruker belte og du får han i seteryggen ved en kræsj.

 

det er det jeg sier jo Laaars :pray

 

derfor skjer det ikke at noen i min bil ikke bruker belte mer! - som vi så i filmen, så står jo den bilen som blir mest most tilnærmet stille i begge smellene. - og enda endet det slik vi så.

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker bilbelte, MEN. liker IKKJE slike "skrekkfilmer" for å skremme folk til å bruke belte. liker heller ikkje dei skilta longs med veien som skal spele på samvittiheta til folk.

 

Bruk fornuft, brukt belte.

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne burde NESTEN vært sticky.. De tullinga som sier at det som redda de ikke var belte bør tenke seg godt om :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår