Gå til innhold

rød 242

Ranger emnet


Michael_

Anbefalte innlegg

FEIL det var en cossie jævel som prøvde å dra forbi på innern når Thomas lå breit i slaktern også :bump ...

 

sto å så på sjøl.

 

På bildet av kræsjen ser det da iallefall ut som han kjører i rævva på den cossie'n. Var en fotograf som tok bildet akkurat når det skjedde, der du ser at bitene fra T.J. sin 242 ligger i lufta. Men jeg var ikke der, så kan ikke si det sikkert:)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Også tror jeg det er litt slikt at ikke alle tørr å prøve noe nytt! Siden det konseptet som KRH har brukt egentlig funker fett!

 

Ja, det vil jeg si! Det funker og ser pent ut! Er mange som ikke har skjønt det og putter på bmw m3-speil og sånn. Det er jo helt forjæ*li ut !!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre dere: Hvorfor slakter dere denne bilen? Er ikke mange som har sagt så mye positivt om den, bare noen og jeg er blandt de. Syntes denne bilen er sykt vakker!

 

Hva er galt med den?

 

 

Edit: Enig med deg 940T

greit nok, vi har ikke alle samme smak..

men, han har da krav på respect for denne kjerren, uansett om han har fått hjelp av kongen til å bygge netting i panseret.

 

personlig liker jeg ikke netting i panseret, men.. jeg synest helhetsinntrykket av bilen er bra, jeg synest finish, da spesiellt UNDER bilen imponerer sykt!

 

Det er vanskelig å få det vanskelige til å se enkelt ut, skal dere huske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste tråden til thomas..... Bare rister på hodet og gliser over fantasien dere har om vinterens modifiseringer.....

 

 

Men dere vil vel ha litt fakta,og ikke bare "synsing" fra folk her på forumet..

 

- Thomas har hjernen godt i bløt på det nye projektet sitt......

(Ja, det har 4 hjul og ratt)

- Det nye projektet blir i kjent TJ- Racing stil, og om vanelig ikke spart på noe....

-Mesteparten av thomas` fritid går med til planlegging av det nye bygget..

 

 

Og ang. 242`n.....

 

-Thomas har tillbrakt tid med den i verstedet hittill i vinter....

-Neste sesong er det usikkert om den blir å se....

 

 

Så dere får vente og se....... Bra blir det i alla fall..... :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det rød 242 er drit pen, men kan ikke noen bruke 244 og 245 snart, sundin har fet 244, men jeg ser skjeldent feite 244 og 245. vær gang jeg hører om noen som skal bygge fet volvo så er det snakk om gode gamle 242. Terskelen for hva som er en fet 242 er ganske høy og det skal mye til å imponere med en 242. Fet turbomotor \ V8, 18" compo felger, bur, ny lakk og bøttestoler i en 242 finnes det dusinvis av nå, men jeg skjønner godt hvorfor folk velger den, hva skal du med 4 eller 5 dører i en racer bil. Selv hadde jeg selvfølgelig lagt penger i 242 hvis jeg skulle begynt med noe sånt, men jeg legger mer merke til fete 244/245 enn 242. Lengst ser jeg på amazoner, den er enda tøffere enn 242, men det er mitt syn.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det rød 242 er drit pen, men kan ikke noen bruke 244 og 245 snart, sundin har fet 244, men jeg ser skjeldent feite 244 og 245. vær gang jeg hører om noen som skal bygge fet volvo så er det snakk om gode gamle 242. Terskelen for hva som er en fet 242 er ganske høy og det skal mye til å imponere med en 242. Fet turbomotor \ V8, 18" compo felger, bur, ny lakk og bøttestoler i en 242 finnes det dusinvis av nå, men jeg skjønner godt hvorfor folk velger den, hva skal du med 4 eller 5 dører i en racer bil. Selv hadde jeg selvfølgelig lagt penger i 242 hvis jeg skulle begynt med noe sånt, men jeg legger mer merke til fete 244/245 enn 242. Lengst ser jeg på amazoner, den er enda tøffere enn 242, men det er mitt syn.

 

jada, bare vent, det kommer :D

 

-Jeg synes 245'en min bare var noe forbanna søppel rett etter jeg hadde kjøpt den og kjørt den hjem, men etter at all rustsveisinga var ferdig, og jeg så at "alle" har 242 / 244, så har det endret seg. 245'en skal beholdes, og den skal bli grom...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår