Gå til innhold

EMMA folket...

Ranger emnet


Forberg

Anbefalte innlegg

Heisan. Jeg skjønner ikke hvilken 40% regel du prater om..

Det eneste som jeg kanskje tror du mener er 10% regelen..

Den som gjelder hvis mere en 10% av komponentene til en konkurrerende i amatør, pro el. expert kommer fra en av leverandørene som ikke støtter oss.

Send meg en pm med mailadressen din, så kan jeg maile over infoen.

 

Han snakker nok om den regelen om at man ikke kan motta spons for mer en 40% avslag i klassene utfordrer og amatør..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for turen!!! hehe

 

Her kommer noen bilder....

 

Legg merke til hva slags klubb bilene er parkert forand...hehe

http://groups.msn.com/Bilenmin/shoebox.msnw?Page=2

 

 

Har noen andre bilder oxo. Men etter en gjennomgang tror jeg ikke de bør vises på webben. Da det kan krenke personligheten til en og annen...hehe

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen årsak..

 

Disse kameratelefonene er en uting :ex_machin

Takker for turen!!! hehe

 

Her kommer noen bilder....

 

Legg merke til hva slags klubb bilene er parkert forand...hehe

http://groups.msn.com/Bilenmin/shoebox.msnw?Page=2

 

 

Har noen andre bilder oxo. Men etter en gjennomgang tror jeg ikke de bør vises på webben. Da det kan krenke personligheten til en og annen...hehe

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for turen!!! hehe

 

Her kommer noen bilder....

 

Legg merke til hva slags klubb bilene er parkert forand...hehe

http://groups.msn.com/Bilenmin/shoebox.msnw?Page=2

 

 

Har noen andre bilder oxo. Men etter en gjennomgang tror jeg ikke de bør vises på webben. Da det kan krenke personligheten til en og annen...hehe

 

 

He he he... Så bildene til Fido og Leif istad... ;) Møe bra latex der!! :hammer Fylleangst, Ketil?

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Jeg skjønner ikke hvilken 40% regel du prater om..

Det eneste som jeg kanskje tror du mener er 10% regelen..

Den som gjelder hvis mere en 10% av komponentene til en konkurrerende i amatør, pro el. expert kommer fra en av leverandørene som ikke støtter oss.

Send meg en pm med mailadressen din, så kan jeg maile over infoen.

 

Han snakker nok om den regelen om at man ikke kan motta spons for mer en 40% avslag i klassene utfordrer og amatør..

 

Har ikke hørt om den regelen eller jeg, da men..

 

Så jeg kan FÅ utstyr fra en butikk, og fortsatt stille i utfordrer eller amatør?!?

 

Eller kjøpe komponenter til 60-70% mindre en veilende utsalgspris, og allikevel stille i utfordrer eller amatør?!?

 

Det er ikke det som har blitt sagt tidligere,men...

 

Men hvis det er tilfelle skal jeg kanskje bli fortere ferdig med bilen en hva jeg trodde...

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi det ikke er noen 40% regel!! Faen, er det sølvskje som må til eller?

 

Hva er regelen da?

 

Når jeg skulle få avtale med Kenth's Auto på RF tidlig i vår, ringte jeg Kjetil fordi jeg var usikker på reglene..

 

Husker ikke helt hva han sa, men det er no begrensninger på hvor mye rabatt du kan få.. Mener det var 30% eller 40%..

 

Var iallefall 30% maks rabatt når jeg konkurerte i 2003..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les regelboka! Det står der... :)

 

Siv har den på Flisa..

 

Men kan du ikke forklare regelen her da Kenneth?

Sikkert fler som lurer på det en Matador og meg??

 

Og om folk leser denne tråden for å finne ut mest mulig om EMMA før de drar på sin første konk., er det jo greit at det står her?

 

Eller?

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I boka står det:

 

The mobile electronics system that he/she is entering the competition should have been purchased through retail channels at retail prices or used.

 

The contestant is not related to , employed by, or otherwise affiliated with, and/or har not received financial support or other compensation from any manufacturer or mobile audio equipment, or publisher of auto sound related material, retail dealer or other representative of the mobile electronics industry and magazine.

 

Dette er to av kriteriene i amatør. Gidder ikke å skrive mer. Ligger sikkert noe ute på http://www.emmanet.com også...

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår