Gjest Volvo_gutten Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Der parklysene egentlig er, parklysene er flyttet inn i hovedlyktene, var på eu-kontroll for en uke siden, å de sa ikke noe på at jeg hadde flyttet blinklys og parklys. Er det noe vanskelig å flytte inn parklkys i hovedlykta? Vært litt tøft å gjort det samme selv :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Har senka bilen litt til nå, har satt på bakfjærer fra b ascona. den ble "noe" lavere. Har også prøvd på en mk18 felg, bare får å se hvordan det ble liksom, men tror seriøst at jeg må prøva å skaffe meg slike felger, satan hvor fete de er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Dødsrått med den felgen!!!jeg vil og ha :D Funka bra med de ascona fjærene altså? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 denne vogna blir jo bare råere å råere! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 henne bli bra Kåre! cheers Fæt bil;) Men du har itj nå bilda tå biln når du prøvd superstar fælgan t bror din da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Fjærene funka bra de ja.. Har ingen bilder av den med superstar nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 hei.. har ikke bilder av 140'n til bror din da? er ikke "maxis" bror din da...? e Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 heh hadde ikke hatt noe imot å hatt "en maxis" til bror jeg heller! kunne fått mekka til saker for meg:D hehe bare kødder.. men bra å se du går i rette spora! blir tøff den bilen der! og mk18felger er absolutt det fineste til 140! MIM Juventus er også fine felger til de, men det er jo "bare" 16".. stå på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hei, har du ikke flere bilder av bilen din da? innvendig osv.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 kan ta noen i morgen, er ikke mye å skryte av innvendig, det eneste som er noe uvanlig er vel carputeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Bilder sånn passe høyde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 hehe...pronofilm og øl....og full bil med bare gutter? ;) næjda...så bra ut! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 velldi pen da!:) sånn passe lav ja, går vell litt til..? :partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 hehe...pronofilm og øl....og full bil med bare gutter? ;) næjda...så bra ut! Er faktisk ikke noe "ymse" på den i hele tatt.. bare musikk og musikk videoer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 skal ikke ha den lavere nei, felgene er bare 16", med ballongdekk på. tror det hadde blitt bra med noen 18" compomotive mo felger... presterte nesten å bli hengende på en gårdsveg for 20 min siden, var ikke store høyden på midten, men det ble stopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg