Hilmar Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Holder på med et 140 prosjekt. Første bilen jeg eier, så det veldig lavbudsjett+ at jeg ikke er så dreven på det med bliskruving. Det som er gjort med bilen er følgende: Byttet ut begge hjulbuer bak Bytta alle ruter untatt de to lange på sidene 240 dører, med sentral lås og el.speil 240 turbo forseter (originale 140 seter er jo så å si tortur redskap) Montert servo ifra 164 +masse annet småstash står igjenn mye arbeid ennå, skal mest sansynelig pusses ned igjenn å lakkere på nytt. (første gangen jeg prøvde, så d ble mildt sagt veldig dårlig) må også bytte en dørstokk. interiør messig mangler det MYE. må vel skaffe R-sport trekk, + alle trekk detaljer sorte+++ Motoren må vel byttes ut til noe grommere skaker Senkes MYE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Dette blir bra det! Må bare få den ned mot bakken :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Heisann! Snasen bil det der! Godt at det finnes folk med interesse for disse traverne;-) Har du noen planer for motor eller? Lykke til videre! Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Hehey! Du har jo hvertfall den riktige grillen og de riktige felgene!! ;) Hvilken årsmodell er det? Skaff deg en b230.. Det har jeg!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Var vel egentlig palnen å turbokonvertere en b20, borre opp og sette i b21et stempel, men penger er jo ikke noe som gror på trær. Er en 72mod, men det var blinklys ifra 73-74(store typen) på den. men jeg sveiste inn en plate og sparklet, synes det er penest uten blinlys jeg. på den ene forskjermen var det hull til både store å små blinkers+ at den var noe bulket helt fremst. så der er det en god dose sparkel får å si den sånn. Her jo selvsagt mest lyst på en 230fk/ft, m90, sperre ++ men som sagt, penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 herre bli bra d kåre! bærre vent t æ får Mazdan på veian du :partyon Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 GROM bil:D fargen var fin...behold den. Selge hjula? heheh..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 herre bli bra d kåre!bærre vent t æ får Mazdan på veian du :partyon Da bli d vel likast å hoill sæ hæm veintle :D Volvo-Lars: Skal ikke selge felgene med det første, må ha det til jeg finner noe større. de er meget kantkjørt, men de kostet jo bare 2000kr å da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Skaff deg originalt volvo gt-ratt.. Ingen over, ingen ved siden! ;) Ellers; er det alt av motor og drivverk originalt ? Synns ikke det var så kult med 240 dørene. Er mye kulere å ha originaldørene og sette på noe klassiske kromma speil.. (Min mening) Forresten. Hvor mye har den gått og hvor mye gav du for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Skaff deg originalt volvo gt-ratt.. Ingen over, ingen ved siden! ;) Ellers; er det alt av motor og drivverk originalt ? Synns ikke det var så kult med 240 dørene. Er mye kulere å ha originaldørene og sette på noe klassiske kromma speil.. (Min mening) Forresten. Hvor mye har den gått og hvor mye gav du for den? Skal skaffe meg et 12" luisi ratt.Nor det kommer em sprekere motor på plass, så blir jeg vel sikkert å bytte girkasse og bakaksling. 240 bakaksling passer vel ikke rett på, med det er ikke så fryktelig mye som må gjøres. 240 akslingen er også litt smalere. dvs. breiere felger. Selv synes jeg 240 dørene tar seg mye bedre ut, slipper jo det lille lufte vinduet da, men som du sier så har alle forskjellige meninger. Betalte 5000 for den, har gått 350000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Da bli d vel likast å hoill sæ hæm veintle :D Volvo-Lars: Skal ikke selge felgene med det første, må ha det til jeg finner noe større. de er meget kantkjørt, men de kostet jo bare 2000kr å da. si i fra når du selger a..:) Samma om de er kantkjørte så lenge de ikke er skjeive;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Nice herregårdsvogn! Er det orginal farge/lakk? Går det ikke ann å skaffe hvite blink til 140? Noe rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 har du fortsatt det orginale førersetet? I såfall åssen ser det ut? (hullete, nedsitti, slitt) Og hvor holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 volvo gutten: Er ikke original lakk nei, originalt ver den sjøgrønn, full av lakkrust. meste av rust er tatt ja, men litt smårust finner man jo alltid på gamle biler. Mazda råner: begge forsetene gav jeg bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 kul bil!! :pray Har du flere bilder? Passet de dørene rett på? Mazda råner: jeg har 2 seter delskinn (svart ) hvis du er intresert. :) Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg