geirhaak Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 da vet jeg ca hvor det er! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Været ser jo ihvertfall meeeeget lovende ut :D Går rykter om at det visstnok dukker opp MYE folk i kveld også så dette blir bra :) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Ser ut som jeg ikke rekker å vaske bilen gitt :mad: Satse på at det blir regn, så vises det ikke så godt :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Gikk jo ikke så værst det.. Greit oppmøte, litt mye håpløse fulle bønder som ikke har vett til å stille seg noe annet sted enn der bilene kjører.. :rolleyes: Bortsett fra fulle idioter så må jeg si det var ganske bra :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Gikk jo ikke så værst det.. Greit oppmøte, litt mye håpløse fulle bønder som ikke har vett til å stille seg noe annet sted enn der bilene kjører.. :rolleyes: Bortsett fra fulle idioter så må jeg si det var ganske bra :) Meget godt fornøyd med oppmøtet. Synd det var så mye fulle folk, men det må man visst regne med i Trøndelag hører jeg av lokalfolket :D :D Legger ut noen smakebiter av bildene her i en ny post i løpet av en halvtime. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Åssen var det i forhold til Hamar? Vært der selv på en 'vanlig' Lørdagskveld, og regner med det er hardt å slå ;) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Kan vel si så mye som at det blir en tett fight mellom Hamar og Trondheim :D Her er et par bilder: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Har lagt ut noen bilder fra japmeet & streetmeeten (noen korte video klipp fra streetmeeten på wheelie er med) De kan sees på galleryet http://supereye.org/~pulz/gallery/index.php Kan bare si at jeg er små irriterte over at man glemte videokamera, kunne ha blitt en god del konge klipp :) Så hvis noen filmet mye der nede, send meg en pm eller no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Bra træff. d bør bli en tradisjon ja. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Filma også, men måtte dra tidlig. Skal klippe sammen no greier her Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 kommer det noe streetmeet i drammens traktene i år eller??? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 kommer det noe streetmeet i drammens traktene i år eller??? Kommer? Det er jo lokale biler og folk som kommer da.. Er jo bare å være iniativtager det :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Video: http://Dæven, har ikke båndbredde til dette jeg Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Flere bilder finner dere på: http://www.westside-racing.net/gallery/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 så ut som et bra treff med mye mennesker! dette burde jo bli en tradisjon, hvis "wheelie" er med på det, så kjempebra ut! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg