Gå til innhold

Løftebukk

Ranger emnet


Jensemann

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med å plassere denne tråden...

 

Er ute etter å kjøpe en løftebukk, brukt, og til maks 20k.

Det jeg lurer på da er hvor jeg finner slike til salgs... Har leita litt men finner bare nytt. Om noen vet om noen som selger brukt verkstedutstyr/løftebukker så gi beskjed.

 

Om noen tilfeldigvis skulle ha en til salgs er det konge det og.

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

gikk på finn,no og trykka på torget og skrev " løftebukk" fikk over 50 annonser med de fleste under 20k og spredd over hele landet. der er det sikkert noe du kan bruke...

2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

En liten bump,skal bygge garasje\verksted til våren som det skal løftebukk i.

Valget står da mellom en 2søyler eller en av disse sakseløfterne http://www.tireline.no/Sakseloftere/NORDIC-TS-6000/flypage.tpl.html

Er det noe som har erfaring med en slik?

Hadde først bestemt meg for en 2søyler,men den ene søylen blir kanskje mye i veien når det er flere ting på en gang?

Garasjen skal bli på rundt 60-70 kvm,litt avhengig av plasseringen på tomten.

Mitsubishi Pajero -93

Volvo 145 Ekspress -72

Bmw 520i -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg hjelpe deg og herr trådstarter over i det nå ikke så altfor nye verktøyforumet og http://www.bilforumet.no/verktoy/234600-valg-loftebukk.html

 

Jeg skal gjøre ett forsøk på å kopiere innlegget ditt over dit. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår