borabora Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by Majestet Du skjønte vel hva jeg mente? Du forteller at du SER på musikkvideoer når du kjører, og jeg spør hvorfor. Er bilen din så kjedelig å kjøre at du må ty til andre former for underholdning? :) Sitter konstant å ser på... NOT. De går på skjermen når jeg kjører.. Skjønner ikke hvorfor du bryr deg, du bare kverulerer når du svarer på ting og holder deg aldri til topic. Og kan vel hende det er kjedlig vei.. Eller mye kø.....?? Hva vet du om det????? Og de fleste biler er kjedlig å kjøre når man skal holde fartsgrensa...... og det ikke er noen morsomme svinger eller lignende..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Kan jo si med en gang at jeg var jævlig godt fornøyd med den jeg hadde i RS2'n. Var konge spiller det. Den hadde jo alt. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by borabora Sitter konstant å ser på... NOT. De går på skjermen når jeg kjører.. Skjønner ikke hvorfor du bryr deg, du bare kverulerer når du svarer på ting og holder deg aldri til topic. Og kan vel hende det er kjedlig vei.. Eller mye kø.....?? Hva vet du om det????? Og de fleste biler er kjedlig å kjøre når man skal holde fartsgrensa...... og det ikke er noen morsomme svinger eller lignende..... Kverulere? Jeg stiller kun spørsmålstegn ved behovet for å se på TV mens man kjører bil, ikke noe mer, ikke noe mindre. Jeg for min del har aldri sett behovet med å sitte og glane på en skjerm mens man kjører, uansett om veien er aldri så "kjedelig". Nå synes jeg du må slutte med å sutre så mye, jeg har ikke en personlig vendetta mot deg selv om jeg stiller spørsmålstegn ved dine handlinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by Majestet Kverulere? Jeg stiller kun spørsmålstegn ved behovet for å se på TV mens man kjører bil, ikke noe mer, ikke noe mindre. Jeg for min del har aldri sett behovet med å sitte og glane på en skjerm mens man kjører, uansett om veien er aldri så "kjedelig". Nå synes jeg du må slutte med å sutre så mye, jeg har ikke en personlig vendetta mot deg selv om jeg stiller spørsmålstegn ved dine handlinger. Selv om du ikke har sett behovet så har jeg tv i bilen min og bruker den, liten vits i å ha det ellers.... :rolleyes: Sutre? Ber deg holde deg til topic jeg, regner med de fleste andre her er mest interessert i det..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by borabora Selv om du ikke har sett behovet så har jeg tv i bilen min og bruker den, liten vits i å ha det ellers.... :rolleyes: Sutre? Ber deg holde deg til topic jeg, regner med de fleste andre her er mest interessert i det..... Sutre, ja. Det nytter jo ikke å stille deg et enkelt spørsmål uten at du griner over "topic". Jeg er muligens blind, men hos meg står det at topic er "LCD /DVD i bil". Lykke til med TV-tittingen. Jeg for min del ville heller lagt pengene i noe annet, f.eks. motor. TV-titting kan jeg gjøre hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by Walter_Melon Her er en billig en, er fristet til å plassere en sånn i russebilen nesten... Men tror ikke det er det beste på markedet heller. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=527 Har faktisk det sette som er på den siden... Er faktisk bra bilde på den... ligger info om cube sine produkter på http://www.multicube.no ;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 http://www.mp3playerstore.com ,der finns billige dvd spillere og skjermer.skal selv bestille dvd spiller snart. der får du en dvd spiller med innebygd tvtuner til 1500kr levert på døra innen 5 dager fra usa:DD Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Jeg jober som montør hos Bilradiospesialisten Sandnes. Vi har montert en del Cube skjermer og DVD spillere. Kundene har vært meget fornøyde så langt. Jeg skal faktisk montere Cubesettet som er vist lenger oppe i en kamerat sin Mondeo. Blir nok bra det. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by borabora Poenget med å se musikkvideoer??? Send en mail til Mtv og spør hvorfor de sender det og ikke skiskyting..... :cool: :rolleyes: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by Mr.Stream Jeg jober som montør hos Bilradiospesialisten Sandnes. Vi har montert en del Cube skjermer og DVD spillere. Kundene har vært meget fornøyde så langt. Jeg skal faktisk montere Cubesettet som er vist lenger oppe i en kamerat sin Mondeo. Blir nok bra det. Næmmen...er det flere her inne?! ;-) Jobber hos Bilradiospesialisten i Trondheim jeg.... Må vel kanskje vurdere en cube 7" skjerm på dashbordet i Supran jeg og da? ;-) Skal foresten godt gjøres å finne bedre 7" til den prisen i dag. De fleste alternativene i prisklassen som vi har testet er rimelig langt bak...hva kvalitet angår ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by Majestet Sutre, ja. Det nytter jo ikke å stille deg et enkelt spørsmål uten at du griner over "topic". Jeg er muligens blind, men hos meg står det at topic er "LCD /DVD i bil". Lykke til med TV-tittingen. Jeg for min del ville heller lagt pengene i noe annet, f.eks. motor. TV-titting kan jeg gjøre hjemme. Hva skal du med større motor når det ikke er lov og kjøre over 100km/t??? Tv i bil kan være gøy det, har man en liten fest så kan man se litt musikk vidioer i stede for og bare føre musikk.. Filmer man på treff kan dem som er mad i bilen se filmingen på veien hjem.. Har du med noen små rollinger i bilen sett på en tegnefilm så holder dem kjeft.. Så synes det er mange grunder til å ha tv med dvd i bilen, for og ikke nevne at gamle spilleren min tok ikke mp3 men det gjør dvd spilleren.;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Har akkuart bygget inn en lcd skjerm i bilen, skrudde fra hverandre dashen og støpte til en ny midtkonsoll i glassfiber, høres nok muligens dramatisk ut, men det er i det er en ganske grei sak... Til luringen som lurer på hvorfor man skal ha TV i bilen.. Hva skal man egentlig med bil i det hele tatt, kan jo bare ta bussen, den har (som oftest) både stor motor OG turbo.. tjo hei!!.. Men for oss som liker å bli underholdt er det greit med litt moro..(TV, PS2 og BIL). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 den cube pakka! kan du koble tv på den? mp3? Hvordan kobler du den opp mot resten av annlegget? Jeg har en pioneer 9400 fra før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Til denne TV-i-bil debatten..... Det var sikkert like mange kverulanter ute med FY ord om radio/8spors/kassett i bil...på 50 tallet også ;-) History repeats itself...nuff said ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by Christian den cube pakka! kan du koble tv på den? mp3? Hvordan kobler du den opp mot resten av annlegget? Jeg har en pioneer 9400 fra før Cube pakken består av: (gjelder dagens pakke....små endringer kan komme) * 7" Cube TFT (aktiv matrise) skjerm med innfellingsramme for nakkestøtte. (dashbord brakket er ekstrautstyr) * Cube DVD spiller m/fj.kont, som også takler MP3/VCD/DVDR (ikke sjekket SVCD) 'Nesten' DIN format....folk flest monterer denne i hanskerom/under pass.setet./bagasjerom. I ditt tilfelle trenger du ikke annet enn denne pakken. ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg