Christian::Kodal-Racing Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 MIN FØRSTE MODD KOM GJERNE MED TIPS OM FORBEDRINGER Org: Opel Kadett Mod: Siter www.kodal-racing.com Webmaster! www.kodal-racing.com/forum Admin og Moderator! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Alldeles deilig, eneste jeg har å utsette noe på er bakdettet, litt lite gummi der, og det er en HELT sort flekk på høyre dekket foran, jeg vil anta at du har prøvd å bytte dekkmønster? Ellers helt konge! Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 ahh, opel kadett c coupe gt/e finns d en finere bil en d? anyway, en grei modd til å være førstemodd.. Syns ikke felgan kledde biln for femm øre engang.. 13x8 e stikkorde får råe felga til kadett yodude e jo åsså tøft å bredde de orginale sr stålfelgan å gje dem en stor felgkant å ca 175-50r13 dekk så blir d nice... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Kadett c er deilige biler ja. :) Bra første mod!! Bakfelgen svinger. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Ble bra, men: IKKE BRUK PORSCHE BREMSER OG FELGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Ble bra, men: IKKE BRUK PORSCHE BREMSER OG FELGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fordi? Det ser jo kult ut, så hvorfor skal man ikke bruke Porschefelger/Bremser? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Fordi? Det ser jo kult ut, så hvorfor skal man ikke bruke Porschefelger/Bremser? X fordi han elsker porsche:P han synes sikkert ikke det er noe verdig å ha på en annen bil:P hehe, menmen... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian::Kodal-Racing Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 For min del så er ikke Porsche Felger verd å stå på en så gill bil, men det bare ble sånn.. :bump Siter www.kodal-racing.com Webmaster! www.kodal-racing.com/forum Admin og Moderator! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg