millhouse Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Etterlyser eier av en rødaktig Daihatsu Applause på Gatebil fredag.Så ikke denne selv,så er lite med info utover dette- Bilen var inne på omerådet. Hadde et 40 hk Nos anlegg på den. Skulle veldig gjerne ha kommet i kontakt med eieren av denne... Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Kan det være hatsu på forumet kanskje? Har ikke han en rimelig spretten og søt sak av denne type? som jeg forresten aldri har sett bilder av, men hørt mye kul om, HINT HINT noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Nei,det er ikke Hatsu sin... Har lik bil som han jeg :) Dette er en 4 dørs noget større bil. men tanken var god :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 TAKK så mye..Den var det :) Da får jeg sjekke reg nummeret i morgen Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Om du ser etter en Daihatsu Applause Zi, så er den min... My presious :drive2 Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg