Gå til innhold

Fiat prosjekt....

Ranger emnet


Exylon

Anbefalte innlegg

Endelig kan prosjektet snart begynne, og bilen er en fiat ritmo abarth 130tc, med hormann styling..

Bilen er sånn at enten så synes man den er drit rå (som meg), ellers så synes man den er mindre pen... :boxing

Har akkurat sendt bilen avsted for å få fjernet litt rust, men når den kommer tilbake er planene å ribbe hele bilen innvendig, for å se om jeg finner noen flere "ulumskheter"..

regner med at jeg finner litt mere rust der ja... :fuckme2:

 

Men men, bilen er veldig sjelden med denne typen styling, og det er kun 3 av disse i norge.. ( men bare bevis på at 1 går)

Jeg har planer om å få skilter på den så fort som mulig, da dette også blir en a til b bil...

 

Det er en 2 liter med dobble gassere, twincam..

orginalt er det 130 hk i denne bilen, men det er gjort et eller annet med bilen, slik at det er ca 150 hk i den nå..

Bilen veier også orginalt rundt 1150 kg, men pga av stylinga har det blitt skjert bort en god del, så han jeg kjøpte bilen av sa det var rundt 950 -960 kg..

 

Noen bilder av bilen sånn den ser ut idag....

 

4juli.jpg

 

3juli4.jpg

 

3Juli.jpg

 

9fca54b0.jpg

 

ede6032a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vil tørre å påstå at orginallyktene ser bedre ut.. :)

 

Må ikke fylle en slik bil med masse bilstereo....... :S

 

En ritmo abarth går jo som ett uvær, og fylle den med masse vekt er jo bare dumt. kommer jo ann på størrelsen her da på anlegget..

Canon 40D - EF 24-70 f2.8L - EF 70-200 f4L IS - EF 50 f1.4 - Speedlite 580EX II

Klikk for å se Bildegalleriet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Sjelden vare du har her! Syns generelt Ritmo er svært sjeldent å se etter veien nå jeg. Masse biler det minker på nå:( Men denne var jo utrulig spesiell da! Kjemperå!

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for den positive responsen... :)

 

Jeg har tenkt å bytte ut grillen og lyktene....

Har også tenkt å bytte felger, men jeg skal ha disse på vinter'n, da disse er veldig sjeldene, og dyre... (har jeg hørt da)..

( Har en ekstra sett med disse felgene hvis det er noen som har lysst på... de er 4*98 da... )

 

Som sagt, så har jeg akkurat sendt bilen til rustfjerning, og jeg håper på å kunne få bilen ganske "strøken" til 20 august, da det er italienske dager på våler( hvis ikke jeg tar helt feil da.. )

bilen trenger en hellakkering, og det blir det neste sommer... yodude

 

Skal ta noen bilder av bilen når jeg får den tilbake, og da legger jeg også ut "før" bilder... tar bilder under hele prosjektet...

 

Noen som vet om noen som har en slik fiat som min i norge?? spent på å se om det er noen flere som går på veiene i norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville nesten ikke brukt de på vintern en gang.. helelr sommeren da...

 

og JA, de er dyre og sjeldne!!!

 

Fåes nye kun fra USA har jeg hørt..

 

hmm... ok...

Greit å vite....

 

Si ifra hvis noen vil kjøpe dem da... jeg har jo 2 sett med dem så.... (altså 8 stk.. hehe ) :)

 

Blir så jeg bruker de i år, og kanskje neste år, men så kommer jeg nok til å kjøpe andre felger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne felger har jeg leitet etter lenge. Gi meg noe mer info og gjerne bilder, så skal jeg få gitt deg et bud.

 

Har sett etter disse i 15" eller 16" for 13 og 14" er ikke så skjeldne.

 

 

Det er 15", og 4*98...

De er egentlig ikke så værst, men jeg kan ta bilde av alle sammen og sende deg på mail når jeg får igjen bilen...

jeg får nok igjen bilen i slutten av uka tenker jeg.... :bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis da:) Har kikket litt på en slik en jeg og men har ikke penger til og kjøpe:(

 

Uansett, jeg er en av de som syns den er dritrå:)

Dødsfete felger på en sånn bil;)

 

 

Takker.... :)

Jeg trodde folk skulle si at felgene var litt kjedelige jeg... hmmm...

Men vi får se om jeg beholder dem på eller ikke...

Har litt lysst på litt brede felger med krom kant... mmmhhh... men vi får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår